Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och väntar på posten. Undrar om min bok köpt från Bokbörsen i söndags kommer idag? Det BORDE den ju rimligtvis göra, eftersom säljaren har två arbetsdagar på sig att skicka. Fakturan fick jag på mejlen i princip direkt efter köpet..... Har inte fått någon typ av avisering, men boken skickas kanske bara som vanligt brev (alltså ej spårbart).

Väntar också på bokpaketet som jag köpte på Tradera i måndags. Det lämnades in av säljaren i måndags eftermiddag, men det tar tydligen rätt lång tid med Schenker från Luleå....
 
Ligger i sängen. Agerar typ märklig mellanhand/bollplank mellan en granne och en bekant. Den bekanta vill köpa grannens lägenhet. Som inte är ute på marknaden ännu. Nyligen lades ett bud underhand på 5,6 mille. Lägenheten är 40 kvm.
Marknaden är helt urspårad…
 
Min kropp samarbetar inte. I trapphuset luktade det väldigt illa och när det luktar väldigt illa kräks jag. Sån himla tur att min dörr var upplåst så jag hann in. Höll sedan andan när jag skulle ut.
Nu fasar jag för att ta mig in igen..

Ring städ? Ngn hade en gång spytt på vår persiska matta i entrén. Tror städ var ute 3 ggr innan lukten var borta 😳😳
 
Sov nästan hela dagen igår, men vad gör det idag när jag och barnen åkte och plockade jordgubbar på premiärdagen. Tänkte att det skulle vara lite folk vid 8-9, men icke. Vi köade längre tid än vad vi plockade, och då tar det ändå tid att plocka med barn på 5,7 och 16 år. Men 3 kg jordgubbar fick vi ihop :d
 
Jahopp nu har någon stulit från matförrådet på jobbet igen. Jag inventerade igår och beställde lite påfyllning, så jag vet exakt vad som har tagits. 10st mjölk med lång hållbarhet och 10st chipspåsar.
Det tragiska är att vi hade stora problem med stölder ur matförrådet så nu är det bara några utvalda personer som kan komma in där. Så man kan gissa vem det var... :meh:

gissar att det kommer ske 0 åtgärder som vanligt.
 
Har varit och handlat

494AF5B3-FB9B-4307-AB7C-4E5F0F867ED3.jpeg


Nu ska jag käka frukost
 
Har varit och handlat

Visa bifogad fil 72357

Nu ska jag käka frukost

Igår hade jag ett viktigt ärende in till stan. Ena parkeringshuset stängt för renovering, andra stängt för städning och det tredje därmed fullt (lyckades knöka in på en plats allra högst upp på 6:e våningen). Båda hissarna trasiga och därmed var hela trapphallen full med stackars linkande gamla medmänniskor som tog ett steg i minuten (nåväl). Blev sen, men som tur var så var även verksamheten sen i exekveringen. Snigelfart en masse.
 
Igår hade jag ett viktigt ärende in till stan. Ena parkeringshuset stängt för renovering, andra stängt för städning och det tredje därmed fullt (lyckades knöka in på en plats allra högst upp på 6:e våningen). Båda hissarna trasiga och därmed var hela trapphallen full med stackars linkande gamla medmänniskor som tog ett steg i minuten (nåväl). Blev sen, men som tur var så var även verksamheten sen i exekveringen. Snigelfart en masse.

Undra hur köerna till systemet är en dag som denna 😅😅😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 743
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp