Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilket minner mig om kompisens gamla granntant.
-de säger att det finns en för alla. Men min han måtte ha omkommit på nåt sätt

Jag tror att det är så för mig med ;)
Jag tror att de flesta män säger att dom vill ha en självständig kvinna - men det visar sig att dom ljuger...
Dom som inte ljuger finns det alldeles för få av ;)

Jag är glad att jag hittat en av dom som inte ljög :love:
 
Detta är så intressant. Varför finns det ingen forskning på området 😅🤔
Det finns de som varit stadiga sen gymnasietiden och de som aldrig lyckas hitta någon. Och så finns det sådana som mig som ingen hinner dumpa för jag hinner alltid före 🙄
Alltså hitta någon som man vill vara med och vise versa är som rysk roulette

Verkligen! En smärre omöjlighet det där ibland..

För övrigt har jag smått panik över att de är singlar och jag nygift och med barn. Vi lärde känna varandra för drygt fem år sedan och var mestadels festkompisar i början. Alltså, vi har så mycket roliga minnen tillsammans. Från Åre till Paris, Stockholm och Gotland. Tagit en del för många tequila shots och stängt alldeles för många klubbar. Tror jag skrattade mer första året med dom än vad jag gjort på tio år innan. Sen kom pandemin och det visade sig att vår vänskap hade rotat sig betydligt djupare än vad jag visste. Nu har jag förstått att jag har hittat nåt i dessa två tjejer som är fasiken bland den finaste vänskap jag varit med om. Och jag vet att en sådan överlever allt, men jag sörjer ändå lite att vi nått slutet på en era och att jag går in i nästa bubbla i livet utan dem. Jag önskar att vi kunde ha precis allt gemensamt, precis hela tiden.
 
:banghead::rofl: Det måste vara någon med humor som jobbar på Telia, jag försökte mig på att fel anmäla vårt Internet för typ 2000 gången, på Telia.se blev jag uppmanad att ringa 90 200, ringer och får göra ett av fyra val, väljer och får en röst som säger 'Du får nu en direktlänk till sidan där du kan lösa ditt problem " vad länken går till startsidan på Telia. 😂🙈
 
Har överlevt dagen. Både att gå upp tidigt till jobbet och första dosen vaccin.

Kändes som en extra lång dag då jag har spenderat hela dagen med att lyssna och försöka texta en film från ett 3h möte. Förtextning är gjord, men programmet verkar inte gilla politiska och ekonomiska termer spec inte på Dalmål. 😅

Ska bli så skönt att sova. Nya tag imorgon. Då får kollegan fortsätta och jag jobba med annat på kvällen.
 
Har lagt mig och släckt men känner mig lite uppvarvad/stressad. Varit på stan idag och bytt buss flera ggr. Stressigt.
I morgon blir det resa över halva stan för att träffa ny psykolog. Också stressigt. I helgen blir det nog migrän, skulle bli förvånad om jag inte får det.
 
Jag skulle sova tidigt idag 🙃 Jo tjena .. En granne har roat sig med att spela hög musik och gafflar tillsammans med sin kompis, någon snickrar (?) Vem tusan som nu gör de vid den här tiden och katten fick jag släppa ut för han gapa för full hals ... Livet på landet :angel: :meh: Nej snark tur sambon ska ringa och väcka mig i morgon ..
 
Pratade med mamma ikväll och först konstaterade hon att jag ligger väldigt högt i stress och sen konstaterade jag att hon också är stressad. Det är så man kan tro att vi är släkt :angel: vi har båda 245689 saker vi tänker på inför semestern och planer. Men vi pratade ihop oss och ska jobba på ta en sak i taget :)

Jag tänker mest på morgondagen just nu så har lite svårt somna. Kommer sticka från jobbet i raketfart när jag slutar :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 728
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 251
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp