Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökt slappna av från föregående natt med urusel sömn, så sovit som en stock och inte ett ljud från morfar så då är allt stabilt åtminstone :heart. Hoppas på att få ett bra (neg) provsvar idag så jag kan hjälpa min moster med familj med det sista innan överlämningen av torpet till nya ägarna. Trots att det är sorgligt är det skönt för morfar och hans syster; 86 och 88 år att få det klart- det har nog tagit på krafterna på alla sätt (minst kroppsligt för morfar då som inte kunnat gjort nått direkt men mentalt lixom) ❤.
 
Skit också, tog ett par trekvats byxor från klädsträcket som var rena. Får syn på en fin liten gul fläck mitt på låret. Kommer ihåg att jag hade dessa byxor på mig när jag råkade spilla något med gurkmeja i.... yay.... nu får jag se om jag kan bli av med fläcken.... ser så fult ut och byxorna är nytvättade....
 
Tar sista dagen med en rejäl försovning :cautious: Köpte fralla på väg till jobbet som jag anser verkligen inte är värd 22 kronor. Hoppas den inte bråkar med magkatarren, i går åt jag lite kokt potatis och en macka och det gick peppar peppar bra.

Håller på att städa min plats osv, plocka undan småjobb, skriver lista på saker jag behöver göra när jagg kommer tillbaka. Sen när det är klart planerar jag att vika mappar till skolstart tills jag får gå hem.

Sen ska jag åka hem till mamma och hänga med katten :love: Bara mysa och leka hela midsommarafton, skiter i all typ av firande då jag ändå inte kan äta precis hur jag vill men något litet ska jag väl få i mig. Katten alltså, det ska bli så härligt och jag lär väl gråta en skvätt :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 728
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 251
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp