Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså vin är ju väldigt gott och trevligt, men jag hade VERKLIGEN inte ställt mig i 400 meter lång kö :wtf: !!
Nej där går gränsen. Folk får börja göra som min käre mor köpa lådor med vinflaskor så man klarar sig under en längre period 😆 Och hon vill ju gärna ha sådant man måste beställa hela lådor av för de tar inte in de annars 😅 Men då slipper man ju 400 meter kö 🤔
 
Sitter på parkeringen utanför Ica. Jag skulle behöva handla något för midsommar. Tänkte grilla lite i min ensamhet. Men jag kan inte påstå att jag är pepp på att gå in där och jag vet inte ens riktigt vad jag ska handla. Tips?

För övrigt har jag nyss varit på en av mina praktikplatser och ordnat med avtalet. Jag skulle besökt det andra stället också idag men de hade det lite körigt idag så får ta det nästa vecka.
 
Sitter på parkeringen utanför Ica. Jag skulle behöva handla något för midsommar. Tänkte grilla lite i min ensamhet. Men jag kan inte påstå att jag är pepp på att gå in där och jag vet inte ens riktigt vad jag ska handla. Tips?

För övrigt har jag nyss varit på en av mina praktikplatser och ordnat med avtalet. Jag skulle besökt det andra stället också idag men de hade det lite körigt idag så får ta det nästa vecka.
Kycklingburgare? Nu har jag visserligen bara köpt färska kycklingburgare på Lidl, men jag antar att ICA kanske har något liknande (ev frysta)?
 
Satt över månadens fondsparande och köpt månadens aktier..
Passar på att trycka in där innan jag förhoppningsvis börjar plugga i höst, då blir det kanske... en aktie haha.

Nu blev det extra mycket because "unnade"mig en Tesla, sen lär jag inte ha råd med fler såna på ett bra tag.
Tack friskvårdsbidraget som kom tillbaka in på kontot :angel:
 
Jag + katten = sant :love:
Hon är på mig som ett plåster och vi gosar massor. Ska snart ge henne lite astmamedicin.

Har dessutom semester. Hänger inte med i mina egna svängar längre 🙈

Fick dessutom mail om att mögeltestet äntligen kommit. När jag kommer hem på lördag ska jag testa och är det negativt kan jag ta hem katten. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 754
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 276
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp