Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen hemma! Efter jobbet hämtade jag nycklarna till nya lägenheten och fick för mig att gå in på mataffären då jag var i närheten, fast det var mycket folk... Jag är glad jag gjorde det trots det var stressigt överallt och smått panikartat därinne. Men nu har jag godsaker och mat för helgen :d Ikväll blir det bara ligga i soffan och gosa med katterna :heart
 
Själv åt jag pizza till middag 🙃 Händer inte så ofta men orkade verkligen inte laga mat efter idag. Den här veckan har varit kaos när allt ska fixas på en gång.

Samtidigt är jag lite ledsen och butter idag med, så ska koka te och läsa bok sen sova som en klubbas säl typ, är helt slut.
 
Är så sjukt trött. Åkte till stallet vid 8 imorses och pysslade lite med A innan hon skulle skos. Handlade efter det (var mer eller mindre folktomt så rätt tidpunkt uppenbarligen). Halv ett ringde moster och frågade om jag ville med till grannstaden för att tvätta bil så var med henne för att minimera risken att somna och sova bort halva dagen och inte kunna sova inatt.
 
IMG_20210624_193831214.webp

Någon enstaka gång ibland är jag glad att vi har en fisförnäm liten plutthund och ingen labrador. Dottern har matat! Hela påsen :o:laugh::rofl:
 
Helt slut efter den här dagen. Hästen och jag har utövat högre skolor i form av piaff, passage och levad (på töm). Kul, visst? Problemet var bara att allt jag bad honom att göra var att svänga in på hörnlinjen och flytta sidvärtes. :meh: Han höll på med samma sak k varje sväng i båda varven, i 20 minuter :banghead: Men men, målet idag var att aktivera bakbenen, det lyckades vi iaf med! :D
Har du köpt häst nu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 759
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 295
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp