Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:love:
Vill också ha grisar 🐷 :love1:

Dom är jättetrevliga! Detta är en fjolårsgalt, men go och mysig 😍
20210625_082831.webp
 
Regn blir de nog idag som alltid på Midsommar 😂 Tänker inte göra någonting speciellt idag, mest bara ta de lugnt och sen har jag lovat att ikväll ska vi göra lite midsommaraktig mat. Så de blir alldeles lagom!
 
Här blir det faktiskt nog inget regn alls. Prognosen är 0 mm, och det ser verkligen inte ut som om det är några regnmoln på ingång heller. Och det är ju härligt, men samtidigt hade jag gärna sett att vi hade fått lite regn. Så jag är kluven.... :p Men jag är bjuden till mamma och pappa på midsommarlunch, så det är trevligt om vi kan sitta ute och njuta :) !
 
Bryr mig inte om regn eller inte.
Ska sitta inne eller på balkongen och kolla film och bara vara.
Så skönt så.
Måste dock till affären och köpa hö, men väntar på att alla som ska ha jordgubbar är klara först
Ska tvätta, städa och renbädda med.
 
@Mineur sjunger han den fonetiska versionen ;)

Hell and gore​

Melodi: Helan går
Hell and gore, Chung hop father Allan ley
Hell and gore, Chung hop father Allan ley
Oh handsome in the hell and tar
and hell are in the half and four
Hell and gore, Chung hop father Allan ley
Den hade min pappa skrivit ut och lagt på bordet när sambon firade midsommar i Sverige för första gången :D
 
Funderar lite på vad jag ska göra nu. Har cyklat med hundarna, hjälpt morsan att förbereda inför att hennes vän ska komma för midsommarfirande och väntar nu på killen jag träffar. Har målat lite och ätit lunch... Kanske ska kolla vad jag har att sy av så att någon av hundarna kan få ett nytt halsband. Båda börjar bli slitna nu.
 
Äter midsommarfrukost (fil med granola och massor av färska jordgubbar :love:) och försöker hitta en position som funkar för min stackars arm. Den mår verkligen inte bra :( Men men, jag ska försöka glömma det lite och ladda upp för midsommarfirande på Great Cumbrae i eftermiddag. Ska bli underbart att komma ut till havet! Dessvärre ser det ut som att vädret kommer att matcha dikten nedan (minus regn, alltid något)...

203058458_4360593593998664_2886100340597632262_n.webp
 
Äter midsommarfrukost (fil med granola och massor av färska jordgubbar :love:) och försöker hitta en position som funkar för min stackars arm. Den mår verkligen inte bra :( Men men, jag ska försöka glömma det lite och ladda upp för midsommarfirande på Great Cumbrae i eftermiddag. Ska bli underbart att komma ut till havet! Dessvärre ser det ut som att vädret kommer att matcha dikten nedan (minus regn, alltid något)...

Visa bifogad fil 72410
Svinkallt här också, typ tio grader och grådaskigt. Lika bra att gå till jobbet! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
21 855
Senast: MiniLi
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 340
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp