Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var ute i varmen och vandrade med en skylt att vi anstaller folk for att kora skolbuss ... 3 timmar. Det var varmt 🥵 och anda var det nastan svalt jamfort med vad vi vantar oss resten av helgen. Nar temperaturen gar over 40 ... med rage ... kanns det som om jag vore tillbaka till Saudi Arabia igen. :cautious:

HUR svalkar man sig bast nar man varit ute och blivit varm, kanske ni undrar. Ett glas vitt vin med is ar ett utmarkt val. ;)
 
Ska ge barnen frukost, för att sen åka till Biltema och se om de har en balanscykel till vår 5 åring. Han är inte ett dugg intresserad av att cykla, och definitivt inte utan sina stödhjul. Hans egna resonemang är att cykeln blir arg utan stödhjul och därför välter honom :laugh: Nej, alla barn behöver inte cykla men då han går upp till ett fritids nästa år som cyklar mycket så är det en fördel om han kan/vill cykla.
 
Soft morgon. Ätit frukost och gått en sväng med hunden. Fick med Frasse-katten som sällskap som vanligt så här års.

20210626_083455.webp
 
Kolla närmsta sjukhusapotek
Vet knappt vart närmsta sjukhus år härifrån, är inte direkt på hemmaplan så att säga.

I och med att de flesta apotek har söndagsöppet så hittar du säkert något. Apotek hjärtat är ofta på Ica maxi och har generösa öppettider. Kolla var du har närmsta.
Finns ett Ica Hjärtat, va ja kunde googla mig fram verkar de ha öppet, kanske kommer försöka ringa först om vi hittar ett telfonnummer.
 
Ska precis ta en promenad kring ön. Fortfarande irriterad över ett gäng gubbslem som inte kunde låta oss vara på uteserveringen igår utan satt och försökte ta kontakt och tog bilder utan att fråga. Han måste ha många bilder i sin kamera idag med oss som håller upp våra drinkar för ansiktet eller handen för kameran.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 743
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp