Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min skrivare krånglar. Jättebra när jag behöver skriva ut både fakturor och bokföringsordrar.... Har beställt nya toner för den klagar på att den ena inte hittas så hoppas det löser sig genom att byta. Får försöka göra det som går utan att skriva ut, krångligare dock.

Får hit equiterapeuten om ca 1 timme. Blir skönt att få en koll på äldsta hästen efter skada och igångsättning.
 
Haft zoom möte sedan klockan tio börjar bli rastlös och uttråkad 😂 Vi ska ha zoom möte hela veckan så varför ska vi då sitta en massa timmar nu, de undgår mitt förstånd 🤔 Hmpft härda ut 😂
 
Satans jävla doftallergi!!! Vinner VM i nysningar och rinnande näsa här.

+ att jag måste ut och handla mat idag efetr jobbet hur många sura blickar/kommentarer tror ni jag kommer få?

Sist när jag fick en nysattack efter att ha passerat en äldre kvinna som STANK av parfym körde hon en känga åt mig att jag minsann skulle hålla mig hemma och tänka på henne som är riskgrupp. Varpå mitt svar ( Ja inte det bästa svar kanske men vart på lite dåligt humör) var att hon skulle sluta bada i parfym för även om det är coronaavstånd så stinker den lång väg. Och ja jag är också högriskpatient men inte hjälper det min doftallergi när det sprutas parfym lång väg.

/Diabetikern sur som ättika ibland
 
Underbart. Sitter i en "telefonkö" som lägger på efter 5 minuters köande. :cautious:
Varför? Jo för att en toalett stått och läckt förmodligen minst över helgen, och nu har börjat läcka genom betongen ner i rummet under. Iom att det är ett gammalt hus är det toktjock betong dessutom.
Fick stopp på toalettläckan i alla fall men det är ju flera hundra liter i det badrummet nu och det har gått in under våtrumsmattan och parketten utanför.

Fattar inte varför det är så mycket skräp med det här huset. :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
358
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp