Nej hus gör ju ljud ifrån sig rätt ofta, hade jag vetat att det var en person som tagit sig in hade jag nog blivit skraj dock.Här låter det ibland som någon annan som går. Aldrig varit rädd så det är nog ingen farlig iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej hus gör ju ljud ifrån sig rätt ofta, hade jag vetat att det var en person som tagit sig in hade jag nog blivit skraj dock.Här låter det ibland som någon annan som går. Aldrig varit rädd så det är nog ingen farlig iaf.
Ja de döda är sällan farligaNej hus gör ju ljud ifrån sig rätt ofta, hade jag vetat att det var en person som tagit sig in hade jag nog blivit skraj dock.
Alltså, så gulligt. Vi är i fjällen och firar sambons mamma som fyller 60 idag. Så när vi står utanför huset och grillar korv för att få till ett lite coronasäkert firande med familjen så dyker det upp en mamma med två småflickor och frågar om de får komma in och värma sig i vår hall en stund. Ena flickan är nog inte mer än 3 år och gallskriker, och mamman berättar att de kommit ifrån pappan i backen och nu vet de inte vart de är. Det är 12 minusgrader och flickorna fryser så himla mycket. Så vi släpper in dem och får av flickorna pjäxor och vantar och försöker få upp värmen, och det märks att mamman är rejält medtagen. De får tag på pappan som ska hämta, flickorna får lite choklad och tillslut så slutar minstingen skrika. Under tiden vi småpratar så berättar svärmor att hon fyller år och vi pratar med tjejerna om vilken sång man brukar sjunga då osv. Pappan hämtar tillslut. Nu några timmar senare så skulle jag ta ut hunden, då står det en fin flaska champagne där med texten ”grattis på födelsedagen världens snällaste främling”