Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi... men det finns som inte är sååå dyra, så lätt värt det ändå skulle jag tycka. Hatar att frysa i stallet.Jo sen, när jag har gått ner typ 45 kg till
Samma härSitter i telefonkö...
Fast det känns värdelöst att köpa kläder öht nu eftersom jag går ner ca 1 kg/vecka.Hihi... men det finns som inte är sååå dyra, så lätt värt det ändå skulle jag tycka. Hatar att frysa i stallet.
Jag trodde du var hemma och undrade hur fasen du inte kunde vara rädd när du hör att någon tagit sig in i ditt hemNågon är i huset förutom jag! Ska gå och snoka reda på vem det kan vara.
Fick ett mail nyss och blev jätteglad, men det var bara ett påminnelsemail från mig själv
Haha, ja tänk om man fick bo i ett hus. Det hade varit härligtJag trodde du var hemma och undrade hur fasen du inte kunde vara rädd när du hör att någon tagit sig in i ditt hem
Anmält körkortet som borttappat, så nu dyker det väl upp när som helst .
Har letat överallt i bilen, för tror att de ligger där (körkort och betalkort). Men lär väl spärra betalkortet med...I början när mamma var virrig tappade hon bort sitt betalkort så jag spärrade det... lite senare samma dag hittade jag det i bilen mellan sätena