Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apropå julafton har jag redan börjat planera sonens paketkalender. Eller jag är faktiskt nästan klarJag ska (typ) börja följa ett matschema imorgon. Kommer säkert försöka "anpassa" det för mycket och hoppa över/ändra vissa mål osv men jag ska iallafall försöka. Kommer leda till massa ångest MEN måste bara upprepa för mig själv att min häst hellre har en matte som orkar göra roliga saker än en matte som visserligen väger mindre men inte orkar nånting... Eller hur?
Det är iallafall vad jag ska försöka nöta in i huvudet för att minska ångesten så jag kan sova nu snart
Det och att det bara är fyra månader kvar till julafton!! ☃
Eller kanske senare stjälperEna katten håller mig sällskap när jag jobbar
Checkat in på kontoret för 4 dagars konferens Passar på att kasta ut bild på nedan klänning i hopp om att någon på Buke vet vart någon liknande kan finnas? Kollat de flesta stora återförsäljare på nätet men inget av tillfredsställelse. Hojta om ni hittar eller vet nån designer jag kan spana in. Ping @tornblomma också.
Visa bifogad fil 56252
Tänker lyxig 80-tals vintage!
Verkligen! Nåt tips på butik/nätbutik?
Åk till Paris!
Ev att Lottas Vintage kan ha ngt här i Sverige. Om du vill ha riktig vintage. Annars nån av de bättre secondhandbutikerna på Östermalm kanske? Måste den vara vit?