Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska (typ) börja följa ett matschema imorgon. Kommer säkert försöka "anpassa" det för mycket och hoppa över/ändra vissa mål osv men jag ska iallafall försöka. Kommer leda till massa ångest MEN måste bara upprepa för mig själv att min häst hellre har en matte som orkar göra roliga saker än en matte som visserligen väger mindre men inte orkar nånting... :cautious: Eller hur?
Det är iallafall vad jag ska försöka nöta in i huvudet för att minska ångesten så jag kan sova nu snart :crazy:

Det och att det bara är fyra månader kvar till julafton!! 🎅🦌🎄
Apropå julafton har jag redan börjat planera sonens paketkalender. Eller jag är faktiskt nästan klar :o :angel:
 
Helt sjukt vad dåligt jag sovit i natt :meh: Bara ångest och mardrömmar rakt igenom :down:
Har nu snabbkissat hundarna, och nu tänker jag ligga på soffan ett litet tag innan jag ger mig på frukost :crazy:
 
Vi håller på att renovera lilla toan på undervåningen och från golvet upp på halva väggen runt där handfat och toastol är sitter det kakel. Inget fel på kaklet och det är inget våtutrymme så vi behåller kaklet och målar om det bara. Målade första omgången igår och shit vilken skillnad 😂 Från ful grön till fin ljus grå:up: Måste gå dit och kolla hela tiden för jag är så chockad och nöjd:D
 
Helt okej dag på jobbet igår och därefter stallet där dottern gjorde ett mycket bra pass på hingsten.
Han var bussig mot henne och sneglade bara på stoet och fölet som tillfälligt går i hagen precis bredvid paddocken :D
Efter stallet och dusch så hade 26-åringen maten klar och det var bra för jag var vrålhungrig :p

Nu är jag strax på jobbet igen. Inte så bra kollegor idag dock :meh: Nåja, det löser sig säkert :)
Efter jobbet tar jag stallet direkt för dottern har höstens första träning med friidrotten :)
 
Checkat in på kontoret för 4 dagars konferens ☕ Passar på att kasta ut bild på nedan klänning i hopp om att någon på Buke vet vart någon liknande kan finnas? Kollat de flesta stora återförsäljare på nätet men inget av tillfredsställelse. Hojta om ni hittar eller vet nån designer jag kan spana in. Ping @tornblomma också.

2D05AD47-2AAB-4A69-9CD2-F204F437469E.webp
 
Checkat in på kontoret för 4 dagars konferens ☕ Passar på att kasta ut bild på nedan klänning i hopp om att någon på Buke vet vart någon liknande kan finnas? Kollat de flesta stora återförsäljare på nätet men inget av tillfredsställelse. Hojta om ni hittar eller vet nån designer jag kan spana in. Ping @tornblomma också.

Visa bifogad fil 56252

Tänker lyxig 80-tals vintage! 👌🏼
 
Åk till Paris! ;)

Ev att Lottas Vintage kan ha ngt här i Sverige. Om du vill ha riktig vintage. Annars nån av de bättre secondhandbutikerna på Östermalm kanske? Måste den vara vit?

Just vit är viktig ☺ Därav svårigheten att finna den.. den behöver dock inte vara vintage bara inte allt för mycket "office look" som en del tighta klänningar blir. En enkel stilren vit festklänning, typ. Inte fladdrigt och somrigt utan gillar looken på ovan klänning.
 
Chefen är tillbaka från semestern och det märks direkt 🙄 hon vill att man ska vara tillgänglig och sitta på en viss våning, men vi har oftast inte så mycket administrativa uppgifter så ibland har jag suttit och läst nyheter i väntan på mail/nya arbetsuppgifter. Det gillar inte hon :meh:
Så ... Jag ska väl då sitta på en annan våning och vänta på mail och sedan gå upp igen när jag fått ett? :idea::cautious:
Nä alltså, jag kommer ju inte vara där uppe särskilt mycket istället då :confused::grin:
 
Ska till psykologen på psyk idag igen för ett sista möte i utredningen. Skönt att den snart är klar, har varit jobbigt.
Blir intressant att se vad den visar, jag tror inte på någon diagnos och vill inte ha heller.

Ska resten av dagen fortsätta rensa bland mina saker. På fredag kommer mamma och då börjar vi flyttpacka på allvar. Spännande!
Om precis en vecka får jag nyckeln till nya lägenheten, inte ens sett den än så blir roligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 762
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 320
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp