Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit nere i källaren och snokat. Några dörrar var olåsta så kunde gå ner en våning till, där fanns pannrum och skyddsrum. Spännande. :D
Sen när jag kommit hem så slocknade min hallampa så fick byta, hade en gammal glödlampa kvar :eek: som passade.
Har Trocadero. :d
 
Undrar verkligen när det här tänker dyka upp (japp, det VAR någon hemma)....O_o
Screenshot_20200824-191629_Samsung Internet.jpg

Jag ska få meddelande om var jag i stället kan hämta paketet, men det har jag inte fått - ännu. Jag som hade tänkt baka med min nya bakform i helgen som var. Förhoppningsvis har jag den till...nästa helg..... :cautious:
 
Har du läst Game of thrones böckerna? Jag är också fantasynörd men jag tycker inte alls om serien. Böckerna däremot är nåt av det bästa jag läst!! Ligger på min topp 3 tillsammans med LOTR och Harry Potter.

Nej, det har jag inte gjort. Harry Potter, ja. Råkade nog köpa fel utgåva av Sagan om ringen-böckerna. Älskar filmerna men har inte klarat att läsa igenom böckerna.
Börjar läsa, kommer till ett appendix som jag måste läsa, tappar fokus......
Annars plöjer jag böcker och har snarast fotografiskt minne men de böckerna. Nope
 
Jag ska (typ) börja följa ett matschema imorgon. Kommer säkert försöka "anpassa" det för mycket och hoppa över/ändra vissa mål osv men jag ska iallafall försöka. Kommer leda till massa ångest MEN måste bara upprepa för mig själv att min häst hellre har en matte som orkar göra roliga saker än en matte som visserligen väger mindre men inte orkar nånting... :cautious: Eller hur?
Det är iallafall vad jag ska försöka nöta in i huvudet för att minska ångesten så jag kan sova nu snart :crazy:

Det och att det bara är fyra månader kvar till julafton!! 🎅🦌🎄
 
Så intressant och händelserik dag! Suger åt mig av kunskaper och roddar samtidigt här hemma med rulliansen. Kanske inte kommer kunna vara fullt lika aktiv här på Bukefalos som innan. Tiden räcker helt enkelt inte riktigt till.
Just nu i alla fall. Men jag kommer förbi då och då och slår ett öga på er.

:heart
 
God morgon, kl är 08 här.

Var på en födelsedagsfest igår och min ena chef var där (kvinna ca 70 bast) och när hon skulle gå hem sa hon "Ok, see you tomorrow morning" och jag svara "Yea naa M, I don't think I can come in tomorrow, this party's too good" varpå hon ryter "WELL STOP DRINK NOW" :rofl:

Det är ju roligare om man känner den här kvinnan, hon är väldigt speciell och många undviker henne för hon har alltid synpunkter på allting, typ det finns 2 sätt att göra saker på 'mitt sätt eller fel sätt'

Jaja, jag är uppe i alla fall och väntar på att hon ska skicka sms när jag kan börja jobba
 
Har nyss smörjt in typ alla leder med kylsalva för att de bråkar, så nu fryser jag :meh: Ska även försöka sova nu, har en fotvärmekudde (hund) och gömmer mig väl här under täcken ett tag till :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 762
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 320
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp