Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon annans underkläder vill väl inte en människa ha. Handdukar skulle jag kunna tvätta. Men jeans? Och tröjor? Och sedan ge de till stadsmissionen?
Känns ju dumt att slänga allt men orkar samtidigt inte tvätta allt. Får nog boka tvättstugetid som finns i föreningen. Frågan är vilken nyckel som går till brickan 😅
Gör det lätt för dig,kasta det smutsiga o packa det rena
 
Någon annans underkläder vill väl inte en människa ha. Handdukar skulle jag kunna tvätta. Men jeans? Och tröjor? Och sedan ge de till stadsmissionen?
Känns ju dumt att slänga allt men orkar samtidigt inte tvätta allt. Får nog boka tvättstugetid som finns i föreningen. Frågan är vilken nyckel som går till brickan 😅
Textilåtervinningen kanske :confused:
 
Mm, han kan vara lite ohärlig ibland min chef. 90% of tiden är han fantastisk och den bästa chef jag haft, men så hamnar han i sådana här hyperaktiva perioder då han verkar tappa all verklighetsuppfattning och bara vill ösa på ända in i kaklet utan en tanke på oss andra. Men jag ska absolut stå på mig och inte låta den Duktiga Flickan ta över och jobba ihjäl mig. Jag vet att jag är mer eller mindre oumbärlig för företaget nu när min kollega ska sluta, så jag kommer att vara ganska hård med dem gällande detta och inte göra ett jota mer än mina 8 timmar om dagen. Klagar kunden sen så är det inte mitt problem 🤷‍♀️

Bra attityd! Heja dig 👏🏼
 
Nyss var ute och fick syn på Norrsken här i Oxelösund :love: (fotat med nattläge). Kompis i Lilla Edet skrev hon fått syn på det och jag chansa på syntes här, joddå!!
 

Bifogade filer

  • 20220114_215050.jpg
    20220114_215050.jpg
    114,3 KB · Visningar: 29
Så skönt att bo på landet. I stan är det verkligen något som låter hela tiden. Någon granne som dammsuger eller vad de nu pysslar med. Någon bil som tjuter. Vattenledningar. Ja det är något som låter alltid. Hela tiden.
Och jag är ändå uppvuxen i stan men ändå reagerar jag på ljud. Medvetet eller omedvetet.
Så skönt när det bara är tyst 🙏
 
Nu ska jag inte klaga mer 😻 det är fredag kväll, jag ska äta middag och gosar med en viss liten brun dam (som iofs inte är särskilt intresserad av att gosa tillbaka för tillfället) men hon är så go att det blir tvångsgos! Imorgon är det lördag och kommer nog hasa runt i mjukisbyxor och en sladdrig men otroligt skön t-shirt.

Man får njuta av de små tingen i livet.
 
Svängt förbi Täby och lämnat tillbaka en morgonrock, tankat, köpt ett covodtest till grannen, tittat till hästarna, gett hönsen mat och räknat in dem, gett katterna mat och sitter nu i soffan och äter för första gången någonsin blodclementiner! :d

Väldigt smaskigt, smakar som goda apelsiner. Jättestora och platta, typ satsumas men clementfärgade. Tjockt, lättskalat skal men inte skymten av "blod" i fruktköttet.
Fast hur är de blodclementiner om det inte är något 'blodigt' med dem?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 365
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 081
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 098
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 869
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp