Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, hoppas de kryar på sig fort! Mitt ex (som jag fortfarande bryr mig mycket om) har ju covid just nu och visst känns det när det kommer så nära! Men hon börjar repa sig nu efter en vecka. Hon hade feber cirka en dag men är väldigt trött. Kroppen orkar inget säger hon. Och smaken är borta. Men annars är hon okej ❤️
Hoppas det går lika snabbt för mamma. ❤
 
Ta en sväng runt arbetsplatsen så lovar jag att du hittar porslin och bestick på diverse omöjliga och möjliga ställen..... :D

Åh herregud, en gång i min ungdom så städade jag på en arbetsplats med knappt 100 anställda eller så? Dagen innan jul så var nästan alla lediga så vi körde ett extra ryck och plockade ihop alla kaffekoppar folk hade på skrivborden och diskmaskinerna gick varma. När vi var klara fick de inte ens nästan plats i köksskåpen :nailbiting::eek:

Det stod på riktigt typ 20, smutsiga, kaffekoppar på något skrivbord!
 
Jag KAN ha shoppat LITE (jättemycket) som en paniklösning på min karantänpanik. Till mitt försvar så är det sköna hemmakläder och det tycker jag faktiskt man förtjänar när man ska vara hemma ett år. Har typ EN jumpsuit just nu, två sköna BH-ar och alldeles för lite trosor. Svettas dessutom som satan som höggravid och tror inte jag kommer känna mig fräschare med bröstmjölk och barnkräks överallt 😅 Så har redan panik över att inte kunna byta kläder så ofta jag vill i vår varma lägenhet. Så nu har jag gått fullkomligt lös på lounge wear, sköna hemmaklänningar, jumpsuits, linnen, mjuka svala byxor, ett gäng sömlösa BH-ar och typ en årsförbrukning av sköna trosor. Lite söta hårsnoddar och hårband. Det sägs att pengar inte löser problem men jag känner mig i varje fall lite lättare än i förmiddags.
 
Har en bättre fredagkväll!
20220114_190533.jpg
 
Fick precis info om att ett paket är på väg till mig. Jag har väl inte beställt något, tänkte jag.
Kollade vad det var och jodå. Jag har visst beställt.

Det är en lampa, den är jättecool. Köpt efter att jag vaknade av att katten busade runt klockan 02:31 i måndags, och jag scrollade instagram lite innan jag somnade om.
Jag trodde jag drömt att jag beställde den 🙈 Nåja, lampa som jag egentligen inte riktigt har råd med på väg hit :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 368
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 091
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 099
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 869
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp