Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm, han kan vara lite ohärlig ibland min chef. 90% of tiden är han fantastisk och den bästa chef jag haft, men så hamnar han i sådana här hyperaktiva perioder då han verkar tappa all verklighetsuppfattning och bara vill ösa på ända in i kaklet utan en tanke på oss andra. Men jag ska absolut stå på mig och inte låta den Duktiga Flickan ta över och jobba ihjäl mig. Jag vet att jag är mer eller mindre oumbärlig för företaget nu när min kollega ska sluta, så jag kommer att vara ganska hård med dem gällande detta och inte göra ett jota mer än mina 8 timmar om dagen. Klagar kunden sen så är det inte mitt problemOj, vilken ohärlig respons. Ta hand om dig och håll hårt på gränserna. Hade jag varit i din sits så hade jag varit extra noga med att jobba endast de timmar som är avtalat och i ett vettigt tempo. Det som inte blir gjort på den tiden, blir inte gjort helt enkelt.
Det löser en massa problem, när jag inte hade pengar så hade jag långt mycket mer problem än vad jag har idag.Det sägs att pengar inte löser problem men jag känner mig i varje fall lite lättare än i förmiddags.
har du städat på vårt jobb? Fyra koppar på en dag är rätt normalt. Men jag brukar tömma mitt arbetsbord senast fredag varje vecka. Min kollega har alltid en kaffekopp i handen och har fått koppar av elever genom åren så han har en hel hylla i bokhyllan. Men det är hans privata koppar.Åh herregud, en gång i min ungdom så städade jag på en arbetsplats med knappt 100 anställda eller så? Dagen innan jul så var nästan alla lediga så vi körde ett extra ryck och plockade ihop alla kaffekoppar folk hade på skrivborden och diskmaskinerna gick varma. När vi var klara fick de inte ens nästan plats i köksskåpen
Det stod på riktigt typ 20, smutsiga, kaffekoppar på något skrivbord!
ja det tycker jag är en så bra lösningFrågan är vad jag ska göra med all smutstvätt? Slänga?
Bra att du skrev detta. Det var ju tredje dosen jag skulle boka in!Lite slutkörd efter den här veckan, ska jobba 80% nu men har redan 5 h flex.
Avslutade med att ta tredje dosen så jag får väl se hur jag mår i morgon.
Någon annans underkläder vill väl inte en människa ha. Handdukar skulle jag kunna tvätta. Men jeans? Och tröjor? Och sedan ge de till stadsmissionen?ja det tycker jag är en så bra lösning
Skål!Skål på er!
Vadå höra larmet? Du är väl inte döv,bara blindGrädde på moset, började känna mig yuckig. 2.2 i bs så jag har ätit persikor i sockerlag och bokstavligen druckit upp lagen. Jo jag borde skaffa en med larm men glömmer jämt bort att prata med min läkare om det, plus då att jag ska kunna höra larmet.