Grattis!Fick precis ett jobberbjudande som jag tackade ja till Så om drygt en månad börjar jag jobba heltid, och ska lämna över föräldraledigheten helt till min man. Herrejösses, det ska firas med en kebabrulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Fick precis ett jobberbjudande som jag tackade ja till Så om drygt en månad börjar jag jobba heltid, och ska lämna över föräldraledigheten helt till min man. Herrejösses, det ska firas med en kebabrulle.
Ta en sväng runt arbetsplatsen så lovar jag att du hittar porslin och bestick på diverse omöjliga och möjliga ställen.....Vi har slut på koppar, gafflar och tallrikar igen.
Vi köpte nya i oktober, vi tog antalet anställda och dubblerade, köpte det antalet.
Innan dess köpte vi nya i juni, och innan dess i januari.
Om man räknar ihop det har vi till exempel köpt cirka 350 tallrikar, hur kan de bara försvinna? Vem snor bestick och sådant? Människan måste ju ha hela köket fullt?
Det är värre när de säger bej-gett...Däckad av förkylning eller covid idag. Skulle haft besök över helgen. Men avbokat och ligger nedbäddad i sängen med bra ljudbok. Stör mig orimligt mycket på att uppläsaren säger bäääääächt/bääääächa om beige etc. Och hur jävla många saker kan vara just bäääächt i samma bok. Bilar, chinos, jackor, hus, väggen etc. Det finns ju en del andra färger liksom..
Jag säger nog besch....Det är värre när de säger bej-gett...
Har mött orimligt många människor som uttalar beige så
Jag säger nog besch....
Säg mig - hur uttalar ni andra det?
Samma tror jagJag säger nog besch....
Tänkt åka till stora mossens naturreservat i värnamo länge
Enn annan dag, åker inte nu, för trött efter jobbetMina trakter ju. Synd att jag åker uppåt landet imorgon, annars kunde jag leka guide.
Du måste ju spana in örnmatningen!
Jag säger nog besch....
Åh, hoppas de kryar på sig fort! Mitt ex (som jag fortfarande bryr mig mycket om) har ju covid just nu och visst känns det när det kommer så nära! Men hon börjar repa sig nu efter en vecka. Hon hade feber cirka en dag men är väldigt trött. Kroppen orkar inget säger hon. Och smaken är borta. Men annars är hon okejTrots tre doser av vaccin är nu föräldrarna sjuka i covid. Mamma har hög feber och allmänt dålig, pappa har mer som en vanlig förkylning.
Och självklart får jag en massa ångest av det och är orolig för mamma. Stackars. ❤