Dippa ahlgrens bilar i holiday dipp?oooooh,
jag skulle vilja göra något annorlunda i helgen.
Inte bara vara hemma och vänta på klockan.
eller om jobbet ringer, lösa deras problem.
men vad ska man göra, det är som att skallen är bara grå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dippa ahlgrens bilar i holiday dipp?oooooh,
noooooooooooooooooo!Dippa ahlgrens bilar i holiday dipp?
Då är jag med har hört det finns ställen som har specifika kodare som kodar efteråt istället för medan man skriver, därför jag blev lite nyfikenNej, men vi har diktat som ligger oskrivna och vi behöver koderna från de mottagningsbesöken för att få in
Vi kodat efterhand men är som sagt back. Men det går sakta men säkert framåt Vi kommer utan problem hinna koda allt innan 18/1 i alla fallDå är jag med har hört det finns ställen som har specifika kodare som kodar efteråt istället för medan man skriver, därför jag blev lite nyfiken
Samla ihop enheten och gör en gemensam raid genom skolan, inkl alla kontor, så lär ni hitta ett gäng... vi brukar hitta koppar på det visetVi har slut på koppar, gafflar och tallrikar igen.
Vi köpte nya i oktober, vi tog antalet anställda och dubblerade, köpte det antalet.
Innan dess köpte vi nya i juni, och innan dess i januari.
Om man räknar ihop det har vi till exempel köpt cirka 350 tallrikar, hur kan de bara försvinna? Vem snor bestick och sådant? Människan måste ju ha hela köket fullt?
Tälta? Åk på en liten trip nånstans? Gårdsbutik, lokalbryggeri som säljer öl el nåt?oooooh,
Härligt ni hinner med erVi kodat efterhand men är som sagt back. Men det går sakta men säkert framåt Vi kommer utan problem hinna koda allt innan 18/1 i alla fall
Oj, jag skrev fel. Vi kodar INTE efterhand, vi kodar direkt.Härligt ni hinner med er
Är ni många som jobbar o enklare diagnoser(1-2 koder)? Är det nån tidsvinning jämfört med att koda direkt?
Vi har mest avdelning och det tar bara extra tid om någon annan ska koda efteråt, är oftast långa vtf och mycket koder, både icd och kvå. Mottagningen skulle funka att koda i efterhand och startar de med tal-till-text lär det bli så gissar jag, så är lite nyfiken.
Tälta? Åk på en liten trip nånstans? Gårdsbutik, lokalbryggeri som säljer öl el nåt?
Ok, då är jag medOj, jag skrev fel. Vi kodar INTE efterhand, vi kodar direkt.
Men vi har taligenkänning också, vissa läkare har det, då kodar vi i efterhand. Då dikterar de bara in hur patienten ska bevakas samt koderna. Så fixar sekreterare det.
Resa! det är en bra ide, är det någonstans det kommer vara bra väder!Tälta? Åk på en liten trip nånstans? Gårdsbutik, lokalbryggeri som säljer öl el nåt?
.
Beror väl på vad som klassas som bra väder om man bortser från stormvindarna och ishalkan så är det bra väder här uppeResa! det är en bra ide, är det någonstans det kommer vara bra väder!
Tänkt åka till stora mossens naturreservat i värnamo längeBeror väl på vad som klassas som bra väder om man bortser från stormvindarna och ishalkan så är det bra väder här uppe
Jag tänkte mer det kanske finns nåt hyffsat nära du kan åka o kika på över dagen el nåt sånt
Alternativt ge matte mat på sängen.Hittade en påse kattmat utan för sovrumsdörren när jag klev upp, någon ville ha mer mat.