Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@tuaphua Typiskt 😂 , Hoppas du får se det en annan gång.
Tar tillbaks allt jag skrivit. Såg att en kund som bor 45 min bort nyligen lade upp bild på norrskenet. Så jag kutade ner igen och rusade ut. Det som jag trodde bara var vanliga moln i starkt månljus testade jag fota. Då blev det väldigt grönt på bilden. Så jag har iaf sett en antydan till norrsken. 😅🥳
04330867-F751-42B7-8C88-7C55D43768CC.jpeg
 
Jaha...Morfar fick akut tillsynsbesök inatt då han vägrade åka med till sjukhuset ikväll. Hemtjänstpersonalen hittar honom mycket dålig och ser ju att han....Överlever nog inte länge till om han vägrar även vid nästa besök. Direkt mamma ringde så förstod jag ju att allt är inte som det ska och direkt reagerar jag med rädsla/ångest och känner "smärta" vid hjärttrakten och "stickande" känsla i halsen antagligen torrhet till följd av min ökade andning av stress som uppstår av såklart rädslan. Lätt att försöka somna nu...Intalar mig att jag nog måste förbereda mig på det värsta 💔
 
Tar tillbaks allt jag skrivit. Såg att en kund som bor 45 min bort nyligen lade upp bild på norrskenet. Så jag kutade ner igen och rusade ut. Det som jag trodde bara var vanliga moln i starkt månljus testade jag fota. Då blev det väldigt grönt på bilden. Så jag har iaf sett en antydan till norrsken. 😅🥳
Visa bifogad fil 84057
Men va! Hur ljust har ni mitt i natten!? 😅 Eller är det inställningen på kameran?
 
Letar lämpliga förlag till mitt manus. Har en 3-4 stycken som jag tänker testa....hjälp..... :nailbiting::D Men hur ska JAG - som är notoriskt otålig - kunna vänta upp till typ 3 månader innan jag får mitt "tack, men nej tack" :arghh:?!?!
Håller tummar och tassar för att de säger "ja tack, absolut!" istället :) förstår otåligheten, väntar man vill man ju ha svar nästa dag helst :p

Tar tillbaks allt jag skrivit. Såg att en kund som bor 45 min bort nyligen lade upp bild på norrskenet. Så jag kutade ner igen och rusade ut. Det som jag trodde bara var vanliga moln i starkt månljus testade jag fota. Då blev det väldigt grönt på bilden. Så jag har iaf sett en antydan till norrsken. 😅🥳
Visa bifogad fil 84057
Vilken läcker effekt det blev på bilden!

Jaha...Morfar fick akut tillsynsbesök inatt då han vägrade åka med till sjukhuset ikväll. Hemtjänstpersonalen hittar honom mycket dålig och ser ju att han....Överlever nog inte länge till om han vägrar även vid nästa besök. Direkt mamma ringde så förstod jag ju att allt är inte som det ska och direkt reagerar jag med rädsla/ångest och känner "smärta" vid hjärttrakten och "stickande" känsla i halsen antagligen torrhet till följd av min ökade andning av stress som uppstår av såklart rädslan. Lätt att försöka somna nu...Intalar mig att jag nog måste förbereda mig på det värsta 💔
Skickar styrkekramar :heart
 
Jag är uppe ovanligt sent, brukar va däckad sedan länge :eek: men var så fasligt täppt då jag slutade med nässpray idag så kunde inte sova men nu har det lättat lite :laugh: så äntligen krupit ner i sängen och smådrömmer lite om resor när pandemin är över. En sväng runt Storbritannien, ridresa till Portugal, en vända till mitt älskade Amsterdam... åh vad jag längtar :love:
 
Dags att förflytta sig från soffa till säng tror jag bestämt - börjar hyfsat tidigt imorgon men bör rimligtvis få sluta medan det fortfarande finns dagsljus då istället! Hoppas det är okej väder så att djuren kan komma ut tillsammans. <3 Har just haft en tokig leksession med kisse och varit ut med våfflan, det vore skönt med en vettig långpromenad istället. :D
 
Jag förbereder mig för att åka och hämta ett nytt marsvin.

Anledningen är inte så rolig. I veckan förlorade jag min lille Wilmer, mycket hastigt och chockartat. Flickorna är nu utan pojke, och så kan vi inte ha det, så idag ska en ny liten kille få flytta in.
 
Sov mig genom tre alarm, ja jag är trött. Min sambo ringde och väckte mig... Vi har ju bara en bil för tillfället 🙃 Inte hittat någon jag vill ha ännu eller ens orkat engagera mig så värst mycket.

Påtal om Norrsken så hade vi det med men tänkt på att någon nämnde Gotland. Vill man se norrsken så är Gotland en bra plats och speciellt i Augusti enligt min sambo som gillar att fota norrsken 😊 Men glad över att fått uppleva Norrsken i Januari i Jukkasjärvi, det var en upplevelse även om det nästan var -40 grader ute 😍
 
Precis köpt ny radioalamklocka och misslyckades med att ställa in väckning. Den började plinga mitt i natten och när jag väl fått den tyst och ställa om så gjorde jag nåt fel så den plingade inte alls nu på morgonen. Vill få den att 1. väcka vid rätt tid 2. väcka med radio, inte pling. Vi får se om det är för mycket begärt eller inte... :sleep:
 
Jobbigt! :heart Har du ätit Lilys och Hannas chokladglass? Den är fanTAStisk! (Tipsar för att du inte ska bli ledsen över mitt svar: 22 månader and counting kan i alla fall den här kroppen.:down:)


Vi hade här också! Sörmland. Såå snyggt! Bra sak att matcha med att fortfarande vara vaken ändå.
22 månader!! 😱

Jag har bara ätit big pack än så länge. Är inte direkt någon glassmänniska på sommaren heller 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 362
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 073
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 095
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 869
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp