Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tog fram kompass på mobilen för att vara säker.@tuaphua Märkligt! Kollade noga åt Norr/väster - ish? Kan eller orkar inte se om lagt sig här, har tyvärr inte fönster åt rätt håll, bah.
Tar tillbaks allt jag skrivit. Såg att en kund som bor 45 min bort nyligen lade upp bild på norrskenet. Så jag kutade ner igen och rusade ut. Det som jag trodde bara var vanliga moln i starkt månljus testade jag fota. Då blev det väldigt grönt på bilden. Så jag har iaf sett en antydan till norrsken.@tuaphua Typiskt , Hoppas du får se det en annan gång.
Men va! Hur ljust har ni mitt i natten!? Eller är det inställningen på kameran?Tar tillbaks allt jag skrivit. Såg att en kund som bor 45 min bort nyligen lade upp bild på norrskenet. Så jag kutade ner igen och rusade ut. Det som jag trodde bara var vanliga moln i starkt månljus testade jag fota. Då blev det väldigt grönt på bilden. Så jag har iaf sett en antydan till norrsken.
Visa bifogad fil 84057
Håller tummar och tassar för att de säger "ja tack, absolut!" istället förstår otåligheten, väntar man vill man ju ha svar nästa dag helstLetar lämpliga förlag till mitt manus. Har en 3-4 stycken som jag tänker testa....hjälp..... Men hur ska JAG - som är notoriskt otålig - kunna vänta upp till typ 3 månader innan jag får mitt "tack, men nej tack" ?!?!
Vilken läcker effekt det blev på bilden!Tar tillbaks allt jag skrivit. Såg att en kund som bor 45 min bort nyligen lade upp bild på norrskenet. Så jag kutade ner igen och rusade ut. Det som jag trodde bara var vanliga moln i starkt månljus testade jag fota. Då blev det väldigt grönt på bilden. Så jag har iaf sett en antydan till norrsken.
Visa bifogad fil 84057
Skickar styrkekramarJaha...Morfar fick akut tillsynsbesök inatt då han vägrade åka med till sjukhuset ikväll. Hemtjänstpersonalen hittar honom mycket dålig och ser ju att han....Överlever nog inte länge till om han vägrar även vid nästa besök. Direkt mamma ringde så förstod jag ju att allt är inte som det ska och direkt reagerar jag med rädsla/ångest och känner "smärta" vid hjärttrakten och "stickande" känsla i halsen antagligen torrhet till följd av min ökade andning av stress som uppstår av såklart rädslan. Lätt att försöka somna nu...Intalar mig att jag nog måste förbereda mig på det värsta
❤Håller tummar och tassar för att de säger "ja tack, absolut!" istället förstår otåligheten, väntar man vill man ju ha svar nästa dag helst
Vilken läcker effekt det blev på bilden!
Skickar styrkekramar
22 månader!!Jobbigt! Har du ätit Lilys och Hannas chokladglass? Den är fanTAStisk! (Tipsar för att du inte ska bli ledsen över mitt svar: 22 månader and counting kan i alla fall den här kroppen.)
Vi hade här också! Sörmland. Såå snyggt! Bra sak att matcha med att fortfarande vara vaken ändå.