Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ungdomliga grannen hjälper mig att rensa bland förråds-grejerna. Hon ba ”Törnis du har en inte alltför färglös garderob” 😆
Hon går runt i en turkos fotlång rävpäls jag hör en färgglad bomberjacka 😆🍋

40C0F678-398E-47B1-93C4-AD4FEC5CA996.webp

IMG_20220115_113749008.webp

Min Trul korv fick komma ut på en skritt runda en stund. 10-15 tjock is som är knögglig är ingen hit. Hade velat ha några hundra kilo salt att sprida ut på rakan iaf. Men lite skritt träning är väl bättre en inget just nu 🤷 Han var iaf pigg och öronen spela fram och tillbaka medans han fnös åt alla grenar och träd som gått åt i stormvädret sista två dygnen.

Visa bifogad fil 84082
Min Trul korv fick komma ut på en skritt runda en stund. 10-15 tjock is som är knögglig är ingen hit. Hade velat ha några hundra kilo salt att sprida ut på rakan iaf. Men lite skritt träning är väl bättre en inget just nu 🤷 Han var iaf pigg och öronen spela fram och tillbaka medans han fnös åt alla grenar och träd som gått åt i stormvädret sista två dygnen.
Allt är bättre än inget! Min får en liten vintervila nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 117
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
708
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025