Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ner på 12 minuter för att nu bli 37 minuter igenVäntar på matleverans, den skulle komma mellan 9-10.30 stod det, men tiden flyttas fram hela tiden stod nyss 7 minuter kvar, nu står det 37 minuter jag hade hunnit fixa stallet innan, men nu sitter jag bara och väntar på att få åka till stallet
Så söt Marsvin är så gulligaIntroduktionen går bra. Selma älskar honom, och de andra flickorna är snälla de med.Visa bifogad fil 84079
Ja, visst är de? Världens bästa djur, tycker jag.Så söt Marsvin är så gulliga
Allt är bättre än inget! Min får en liten vintervila nu.Visa bifogad fil 84082
Min Trul korv fick komma ut på en skritt runda en stund. 10-15 tjock is som är knögglig är ingen hit. Hade velat ha några hundra kilo salt att sprida ut på rakan iaf. Men lite skritt träning är väl bättre en inget just nu Han var iaf pigg och öronen spela fram och tillbaka medans han fnös åt alla grenar och träd som gått åt i stormvädret sista två dygnen.
Han har vilat så mycket under hösten så han behöver röra på sigAllt är bättre än inget! Min får en liten vintervila nu.
Vilken liten sötnos!Introduktionen går bra. Selma älskar honom, och de andra flickorna är snälla de med.Visa bifogad fil 84079
Här var det minsann ingen norrsken igår
Är visst alltid på fel plats när det gäller det