Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
HERREGUD vad jag är uttråkad. Två år pandemi i den här skolådan till lägenhet, bara alarmerande rubriker om hemsk smittspridning och katastrofal förlossningsvård. Sjuk hund, karantän, bokslut. Har rört mig mellan sängen och soffan i 6 månader nu och om jag behöver starta en ny Netflix- serie igen så kräks jag. Kan inte förstå att jag ska börja föräldraledighet snart och vara hemma ytterligare ETT. ÅR!?!

Ja, ungefär det humöret är jag på idag.
 
HERREGUD vad jag är uttråkad. Två år pandemi i den här skolådan till lägenhet, bara alarmerande rubriker om hemsk smittspridning och katastrofal förlossningsvård. Sjuk hund, karantän, bokslut. Har rört mig mellan sängen och soffan i 6 månader nu och om jag behöver starta en ny Netflix- serie igen så kräks jag. Kan inte förstå att jag ska börja föräldraledighet snart och vara hemma ytterligare ETT. ÅR!?!

Ja, ungefär det humöret är jag på idag.
Föräldraledighet är PEST. Jag har sällan varit så uttråkad, socialt utsvulten och deppig som det året.

Ni kan väl dela på tiden?
 
Föräldraledighet är PEST. Jag har sällan varit så uttråkad, socialt utsvulten och deppig som det året.

Ni kan väl dela på tiden?

Det gör vi, fast han tar 6 månader. Enligt plan då, vi kanske ändrar oss efterhand. Med tanke på att jobbet varit fullkomlig PEST senaste tiden också så är jag inte allt för taggad på att ta mig tillbaks dit heller 😅 Egentligen är det inte föräldraledigheten i sig som känns jobbig utan att vara instängd i den här pyttelilla skolådan till lägenhet under tiden som jag redan spenderat hela pandemin i :down:
 
Men varför ringer du honom 37 ggr? Jag hade nöjt mig med två och sen pratat insett meddelande/skickat sms att du försökt nå honom. Han skrev ju inte ”ring som en galning tills du får tag i mig”. Det tror jag faktiskt han har noll intresse i.

Jag hade blivit rätt irriterad om jag på nån timme fått 37 missade samtal från någon, det är ju orimligt beteende också :)

Det är inte alla telefoner som man kan sms:a från/till alternativt lämna meddelande på. Bara en tanke.
 
Vi gillar den men dottern tyckte att den var lite för kort :)

Introt var lite spännande och lite annorlunda för dem :up: Den är bra men inte en av mina största favoriter. De jag nog gillar allra bäst är Resist and Bite och Carolus Rex (hela den skivan är ett måste på svenska, den är inte alls lika bra på engelska!).

Edit: Fast... Night Witches och Karolinens Bön är ju också bra :p
 
Men det är väl ändå ovanligt? Gissar att man kan nås på sms om man har chefsposition på högskola. Eller så får man väl maila tillbaka. Att ringa 37 ggr på nån timme verkar ändå inte nödvändigt.
Men ge dig nu! Hon har ju gett en förklaring till varför hon är tvungen att ringa gång på gång. För att hon annars får skit från sin chef för att inte göra just detta.
 
Introt var lite spännande och lite annorlunda för dem :up: Den är bra men inte en av mina största favoriter. De jag nog gillar allra bäst är Resist and Bite och Carolus Rex (hela den skivan är ett måste på svenska, den är inte alls lika bra på engelska!).

Edit: Fast... Night Witches och Karolinens Bön är ju också bra :p
Jag gillar The great war, men de har gjort så mycket bra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 385
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 870
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp