Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, är nog många träd som välter eller knäcks nu.Jäklar vad det blåser!
Samma här. Hoppas inga av dem ligger på vägen. Än finns det elektricitet i alla fall.Samma här, är nog många träd som välter eller knäcks nu.
Samma här, är nog många träd som välter eller knäcks nu.
Läste först FBI och undrade varför de har span på digFB är arga på mig,
har gjort en dum komentar tydligen.
en komentar så hemsk att den bryter mot FB regler.
Visa bifogad fil 83982
Perfekt ju! Om några onda ord kommer ur dig under dagen och du ångrar dig är det bara att ursäkta med att du ”sjunger med” i musiken.Ingen på jobbet än. Går runt och gör arbetsuppgifter med min arga lista på Spotify. Den heter "..." vilket är ungefär hur jag känner i dag.
Humöret är med andra ord kvar. I natt drömde jag om massmord med motorsåg
Skulle vilja sjunga med i I Hate Everyone, men jag tror det är bra om jag låter bli.
Det skulle vara ännu mer konstigtLäste först FBI och undrade varför de har span på dig
Sedan vill jag inte förringa att det är häftigt när folk får barn, jag förstår att det är en ashäftig Pesonlig upplevelse!
Eller min vän ridsportjournalisten som skrev berömmande om en "stallion".Jag fick en varning en gång för att jag skrev om kissen att "He's my wee monkey!" Jag kommer inte ihåg om det var "wee" som var problemet för att FB trodde jag menade urin, eller om det var "monkey" som var problemet för att det kunde vara rasistiskt.
Bra där!!!Har ändå ingen nog stor duk… och imorgon ska jag vara ledig har jag bestämt
Bravo!Har ändå ingen nog stor duk… och imorgon ska jag vara ledig har jag bestämt
De kanske märker det om några år. För mig har det några gånger tagit 1-2 år innan de tog bort kommentarer/inlägg. Plus att de inte visar vilka det är, så jag vet inte vad jag skrivit som ansågs vara emot reglerna.Men åh det hände absolut ingenting
Allt gick igenom varför får inte jag bannor från facebook
Åh gu så skönt!!Sitter i väntrummet till massagen. Kom lite tidigt, men det är inget folk här så det gör inget