Japp! det är den, ett episkt skepp för episka personer!Episkt piece of junk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! det är den, ett episkt skepp för episka personer!Episkt piece of junk
Piece of junk!
du vet att det är en längdenhet!Så kan en inte säga om ett skepp som gjort Kessel Run på mindre än 12 parsec!
Går nog bra ska du seWohoo, nu har jag bokat tid för vaccination den 18, som inte är i Åkersberga, Vallentuna, Norrtälje eller Haninge. Förhoppningsvis blir det inte för jobbiga bieffekter eftersom jag har några viktiga möten dagen efter som jag inte kan avboka.
Tredje dosen verkar ha gått finemang för alla jag pratat med.Wohoo, nu har jag bokat tid för vaccination den 18, som inte är i Åkersberga, Vallentuna, Norrtälje eller Haninge. Förhoppningsvis blir det inte för jobbiga bieffekter eftersom jag har några viktiga möten dagen efter som jag inte kan avboka.
Men låt bli å kläm för sjutton!@MayGrace @Sel de två tidigare gångerna har jag bunkrat mat och allting, så om jag kände mig risig kunde jag förflytta mig från sängen till köket. Nada biverkningar blev det då, bara att jag var lite öm just där de stack andra gången - naturligtvis satt jag och klämde där hela tiden Så den här gången kommer jag antagligen känna mig som jag har pest...
Nej, kanske inte.Oj. Började skissa på ett nytt projekt. Nu är det bara börja måla igen. Dock inte inatt kanske
Nej, kanske inte.
Det låter som ett utmärkt beslut faktiskt, hur fantastiskt det än är att se dina alster! Jag funderar på att eventuellt tigga mig till en ledig dag nästa vecka!Har ändå ingen nog stor duk… och imorgon ska jag vara ledig har jag bestämt
Rätt lätt för obehöriga att lista ut, väl? Nätverkets namn syns väl för alla i närheten och vet man då staden skriver man ju den som lösenord.
Men låt bli å kläm för sjutton!
Storm
Här också. Har blåst HELA natten igenom - igen . Det brukar ju lugna sig, men icke....Blåser satan här!