Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh när man får spunk och börjar fundera på hur man ska lösa saker då slog de ju mig att jag kan räkna hur många gånger vi hade prickat av och sen omvandla de till siffror och på de viset få fram ett stapeldiagram 🤪🤣 Säger ju de min hjärna har lagt av.

Nu blåser de satan utanför började redan när vi tog in hästarna för kvällen så fick avleda den blås rädda Trulis med morötter så han skulle hålla sig i skinnet på blank isen ❤️
 
@MayGrace @Sel de två tidigare gångerna har jag bunkrat mat och allting, så om jag kände mig risig kunde jag förflytta mig från sängen till köket. Nada biverkningar blev det då, bara att jag var lite öm just där de stack andra gången - naturligtvis satt jag och klämde där hela tiden :D Så den här gången kommer jag antagligen känna mig som jag har pest...
 
@MayGrace @Sel de två tidigare gångerna har jag bunkrat mat och allting, så om jag kände mig risig kunde jag förflytta mig från sängen till köket. Nada biverkningar blev det då, bara att jag var lite öm just där de stack andra gången - naturligtvis satt jag och klämde där hela tiden :D Så den här gången kommer jag antagligen känna mig som jag har pest...
Men låt bli å kläm för sjutton! 🤣
 
Rätt lätt för obehöriga att lista ut, väl? Nätverkets namn syns väl för alla i närheten och vet man då staden skriver man ju den som lösenord.

Fast om det star "Ismail" i listan av natverk, eller kanske "Khalid" ar det fortfarande inte sa himla latt att forsta att det ar en flygplats och fortfarande inte latt att lista ut vilken stad det ar. Det finns Amerikanska flygplatser som skulle fungera har ... men da far man vara lite mer "om sig och kring sig" for att det inte ska vara helt uppenbart.

Men låt bli å kläm för sjutton! 🤣

Det fick jag saga till Maken efter forsta och andra sprutan :grin: efter tredje sprutan kande han ingenting.:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 401
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 100
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 871
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp