Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropa wifi ...

Sonerna och vi anvander Namnet pa en flygplats vi hade som "hemma flygplats" under manga ar ... password ar staden den finns i. :p Mycket praktiskt. All elektronik fungerar oavsett vem vi ar hos. :up:
Rätt lätt för obehöriga att lista ut, väl? Nätverkets namn syns väl för alla i närheten och vet man då staden skriver man ju den som lösenord.
 
FB är arga på mig,
har gjort en dum komentar tydligen.
en komentar så hemsk att den bryter mot FB regler.
1642108220047.png
 
En olycka kommer sällan ensam eller vad säger man :crazy:
Svärfar konstatera när han skruva isär min kära gamla skrotbil att de kommer kosta mer en vad bilen är värd att laga den .. Ja men hej måste köpa en ny bil för klarar mig ju inte utan pga av att vi bor som vi gör :turd: Frågan är vart jag ska skrapa fram dessa pengar ifrån, kan man skrapa lotter tills man vinner storvinsten?

Förutom det har jag spunk på att jag absolut inte förstår hur jag ska kunna omvandla mitt observationsschema till ett jäkla korsdiagram och liknande. Antingen är jag helt korkad eller så är jag helt enkelt för ointresserad för att förstå :arghh: :angel:

Nej jag är bara så trött. På gränsen till smälla i mot den berömda väggen just nu efter det här sista två månaderna. När mamma sa till mig idag att du är ju stark, du reser ju jämt på dig oavsett hur tufft det varit så kände jag bara nej inte nu och inte denna gång. Jag är så trött, sover som en kratta, ständig ångest för allt och känner att jag inte räcker till alls.

Nu har jag fått kräka av mig lite så ska fortsätta fundera på hur jag ska lösa dessa jäkla diagram om det så ska ta hela natten och femton koppar kaffe :devil::devil::devil:
 
Var i stallet och red ponnyn, en väldigt pigg sådan :D. Red i hagen (vi har ingen ridbana) och joggade på lite, men blev lite väl fartfyllt så efter en stund longerade jag istället. Han gör inget mer än att öka farten (i trav som vi höll då), men allt som inte är tygelhjälper betyder tydligen framåt och jag vill inte sitta och dra (vi behöver träna på det, men inte på tveksamt underlag med en överpigg ponny).
Sen avskrittning där storhästen fick gå med, så blev en bit :)

Blåser typ halv storm här, dörren till stallet blåste upp när vi stod där. Väldigt trevligt att ponnyn knappt reagerar på sådant, finns vissa andra (nämner inga namn men det är möjligtvis en stor röd :angel:) hade flygit i luften för hälften.
 
FB är arga på mig,
har gjort en dum komentar tydligen.
en komentar så hemsk att den bryter mot FB regler.
Visa bifogad fil 83982
Jag fick en varning en gång för att jag skrev om kissen att "He's my wee monkey!" Jag kommer inte ihåg om det var "wee" som var problemet för att FB trodde jag menade urin, eller om det var "monkey" som var problemet för att det kunde vara rasistiskt. :grin:
 
Jag fick en varning en gång för att jag skrev om kissen att "He's my wee monkey!" Jag kommer inte ihåg om det var "wee" som var problemet för att FB trodde jag menade urin, eller om det var "monkey" som var problemet för att det kunde vara rasistiskt. :grin:
Nu måste jag nästan testa att skriva en sådan kommentar bara för att kolla vad som händer. Alternativt @Tranan s variant…
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
527
· Visningar
53 445
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 103
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 874
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp