Gillar det du skrev om långpromenaden, däremot är det tråkigt att se att folk samlas i stora grupper nu
Ja de satt ju inte direkt på en armlängds avstånd heller även om det var utomhus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar det du skrev om långpromenaden, däremot är det tråkigt att se att folk samlas i stora grupper nu
Somnade i soffan och detta fick bli min middagSatte mig ned med en kopp choklad efter stor beslutångest med min shopping (på arbetstid)
Kände mig lite deppig också över min vikt då, samtidigt som jag hade tidigare funderat på att ha jordgubbskräm och kladdkaka i mugg till middag
Men jordgubbar är ju nyttigt. Och kakao också väl.
Nähä......det gick inte så bra.......... Fort ner med resten i frysen!!!Jag har precis bakat VÄRLDENS godaste kanelbullar ! Det där med att bara jäsa bullarna en gång kanske är min nya grej? Bullarna blev fluffiga, saftiga och gigantiska ! Nu sitter jag och funderar på hur jag ska kunna låta bli att ta en bulle till..........
Mardrömmens ur-gen typ!
Sjukt ledsen över det mesta idag, men mest över att det ser mörkt ut att bli frisk från depressionen. Känns som en omöjlighet.
Känner verkligen att jag inte orkar mer nu, det får vara nog. Jag klarar inte av det längre.
Ska försöka ta mig igenom natten nu utan några dumheter och hoppas på att få prata med läkaren när jag ska till psyk imorgon.
Gör mitt bästa för att slippa behöva läggas in igen, vill verkligen inte det. Redan legat inne tre gånger i år.
Fan, att livet ska vara så svårt.