Mammas skärm funkar inte på någon av mina datorerByt skärmar med din mamma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mammas skärm funkar inte på någon av mina datorerByt skärmar med din mamma?
Köp lite kristaller och rita ett pentagram på golvet.Mammas skärm funkar inte på någon av mina datorer
Nya datorn här och inkopplad. Fantastiskt fin.
Fungerar ej med någon av skärmarna såklart. För varför skulle jag någonsin få vara glad.
Hur kan ny dator och gammal dator inte fungera med skärmarna som fungerar med min mammas dator. Jag känner att jag inte förstår. Enda sambandet jag kan se är mig själv. Jag äger de datorer som skärmarna inte fungerar med. Mamma äger datorn som skärmarna fungerar med. Vad fan ska jag göra nu liksom?
Jag har ingen katt här@Hoarfrost och @godisklubba
Jag tror att vi behöver sätta oss ned och andas lite. Ta fram lite glass. Ta närmsta husdjur eller gosedjur. Slötitta lite på dålig teve.
Kram!
Lånar utJag har ingen katt här
Därför skrev jag husdjur eller gosedjur!Jag har ingen katt här
Du får gärna skicka hit regnet när du inte vill ha merOch har regnar det idag. Dessutom ser det ut som om det kommer att regna fran och till resten av veckan. Da vi inte fatt lika mycket nederbord som vanligt annu i ar behover vi det for att inte brinna upp under sommar-torkan sa jag klagar inte sarskilt hogljutt ... bara lite.
Tack!Lånar ut
Visa bifogad fil 49390
Du får föreställa dig motorbåtspurr och mjuk magpäls. Och så får du telepatisk kram från mig.
Jag fick genast ett behov av att köpa fler gosedjur, helst stora sådana. Om jag bara hade fått plats med fler i sängenDärför skrev jag husdjur eller gosedjur!
Därför skrev jag husdjur eller gosedjur!