Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan fortfarande inte skriva och fortsätter youtuba. Fantastiskt. Det här är vad idrott ska vara. Ireland ligger under med 0-4 mot Spanien, 10 minuter kvar, de har förlorat alla sin gruppmatcher och vet att det är sista gången de kommer se sitt lag.
Det här är snäppet bättre!
Jag borde skriva uppsats så jag hänger också här. Fast här är fansen och spelarna som ett team och det är nog det som är så stort. Att vinna det här har varit en så lång och gemensam kamp, och kärleken mellan fansen och laget är så stor. Jag som inte ens gillar fotboll blir rörd när spelarna och tränaren pratar om fansen. De sjunger oavsett vinst eller förlust men det här vinsten betydde så otroligt mycket.Fortsätter spamma, allt för att undvika det jag ska om jag ska göra. Direkt efter det här måste jag skriva om ensamkommande barn. Räknas 1970-talet som schlager?
Jag tycker fortfarande att irländarna slår allt, just för att de förlorar stort och fortfarande stöttar sitt lag. Enklare att sjunga när man ändå vunnit något och att det är fansen inte spelarna som sjunger.
Detta skulle passa in i den boken:
""Omringar havet HELA ön?"
"Är det där saltvatten?" (pekar ut i havet)"
(Hela inlägget)
Vilken otroligt dålig musikvideo, ska det där bensprattlet föreställa ryskt?Fortsätter spamma, allt för att undvika det jag ska om jag ska göra. Direkt efter det här måste jag skriva om ensamkommande barn. Räknas 1970-talet disco som schlager?
Herregud vad har jag för mig?
Jag tycker fortfarande att irländarna slår allt, just för att de förlorar stort och fortfarande stöttar sitt lag. Enklare att sjunga när man ändå vunnit något och att det är fansen inte spelarna som sjunger.
Borde få med barnet ut på promenad. Hon hade migrän igår och fick vara hemma idag. Så hon kollar på Mamma Mia
En klassiker!Fortsätter spamma, allt för att undvika det jag ska om jag ska göra. Direkt efter det här måste jag skriva om ensamkommande barn. Räknas 1970-talet disco som schlager?
Herregud vad har jag för mig?