Bokat klipptid! Har nog inte klipp mig på 2 år så det är dags att fräscha upp det lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där polisens kommentarerPolisen vill få tips om tuggummistöld
Under natten gjordes det en stöld från en lastbil som stod parkerade på rastplats Sickelsta vid E20 söder om Örebro. Stöldgodset: En halv pall med tuggummi.
Exakt hur många paket det handlar om vet inte polisen.
– Nej, men en halv pall är ganska mycket. Jag vill inte spekulera om tjuven är beroende av tuggummi eller inte, säger Stefan Dangardt, vid polisen i region Bergslagen som nu vill ha in tips om tuggummistölden från allmänheten.
–Vi har inte så mycket att gå på. Men ser vi om någon tuggar frenetiskt kommer vi nog kontrollera den personen, säger Stefan Danghardt.
Haha, nu kan jag inte sluta pumpa Scooter. Grannarna tror väl att jag tappat fattningen helt! (Alternativt är de inte det minsta förvånade. )
HOW MUCH IS THE FISH!?
Själv föredrar jag Five Finger Death Punch versionFunderar på klassisk Led Zep, The Who, Dire Straits, Queen. Allt 60-tal. Brukar alltid tycka att original är bäst, men White Buffalos version är riktigt bra.
Fasiken också nu sitter jag och youtubar istället för att skriva
Fast när du skrev det där skrev du ju?Funderar på klassisk Led Zep, The Who, Dire Straits, Queen. Allt 60-tal. Brukar alltid tycka att original är bäst, men White Buffalos version är riktigt bra.
Fasiken också nu sitter jag och youtubar istället för att skriva
Fast när du skrev det där skrev du ju?
Detta skulle passa in i den boken:[...]
*göra den där "boken" jag pratat om i 2 års tid. Samla in historier från folk här på ön, renskriva och göra en rolig liten lokal "dassbok".
Finns otroligt många roliga historier jag hört genom åren här på ön, oftast något korkat som någon turist sagt, tex "hur högt behöver tidvattnet gå innan det svämmar över båten?"