Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på frågestund om kris och trauma. Håller på att få migrän, dålig dag för idag är det meningen att jag ska köra pass 2 i FMTKs program "kom igång". Bah. Men lite naproxen löser det nog.

Äntligen verkar vinden ha mojnat något och gått tillbaka till någonting som liknar 'normalt'. Kastvindarna är nere på hälften av vad de var igår så nu får nog tomaterna åka ut en stund. Mina cucamelons som jag lämnade ute en stund igår tog tråkigt nog ordentligt med stryk i blåsten.
Samtidigt måste de välja sig tänker jag, vi bor ju i Skottland för sjutton!

Bytte bild igår, till en på min mycket eleganta häst. 😅

Bifogade filer

• 20200421_205058.webp
    20200421_205058.webp
    81,5 KB · Visningar: 40
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om vi låtsas att man kunde ha vilket djur som helst som husdjur, vilt som tamt, vilket skulle ni ha? Varför? Jag skulle ha röd panda...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 376
Senast: Myrten
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar