Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på frågestund om kris och trauma. Håller på att få migrän, dålig dag för idag är det meningen att jag ska köra pass 2 i FMTKs program "kom igång". Bah. Men lite naproxen löser det nog.
 
Äntligen verkar vinden ha mojnat något och gått tillbaka till någonting som liknar 'normalt'. Kastvindarna är nere på hälften av vad de var igår så nu får nog tomaterna åka ut en stund. Mina cucamelons som jag lämnade ute en stund igår tog tråkigt nog ordentligt med stryk i blåsten.
Samtidigt måste de välja sig tänker jag, vi bor ju i Skottland för sjutton!
 
Bytte bild igår, till en på min mycket eleganta häst. 😅
 

Bifogade filer

  • 20200421_205058.webp
    20200421_205058.webp
    81,5 KB · Visningar: 40
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 739
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 323
· Visningar
36 567
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Cattis_E
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
398
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp