Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hjälp håller på att rensa garderoben och nu blir det ågren, ska jag inte spara vissa saker? Skor ska däremot rensas ordentligt. Kunde kanske sälja på Tradera vissa, men näh, det blir bara för mycket. Tänker skänka till Röda Korset
Min kollega hjälpte mig häromdagen att gå igenom mina garderober. Hon bara "ok du behöver inte shoppa ngt på ca 87 år! Sjukt vad man sparar på sig ändå!
Hoppas att du hittar ngt som känns nytt som du glömt bort, det är ju bästa känslan!
Min hjärna behöver sluta tala om för mig att jag inte kan ha vissa kläder.
Skitröd klänning och tights med tryck som gör att det ser ut som att jag har robotben. "Du är för gammal det där kan du inte gå ut i" men jag tycker mest min hjärna ska hålla truten. Snart dags för promenad och jag vägrar byta.
Ja en del tvekar jag faktiskt över, men sedan är det saker jag verkligen gillar men måste ner en hel del för att komma i, men när jag gjort det (vilket jag gjorde tidigare) så känns det onödigt att ha rensat bort det.
Fråga: Jag har ett vacker råsilke tyg, lång klänning så en hel del, klänningen är fruktansvärt ful och dåligt sydd, skulle älska att sy om den till en snygg kort klänning. Men, värt kostnaden och går det ens?
Det går säkert! Men kan säkert kosta en del. I sthlm kan jag tipsa om billig och duktig skräddade!
Kan jag också få tips? Hittade i dag en kjol som satt fint på mig men är på tok för långDet går säkert! Men kan säkert kosta en del. I sthlm kan jag tipsa om billig och duktig skräddade!