Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på smittan fick jag ingen personlig genomgång som det brukar vara att man gör utan nu får jag liksom klura ut lite efterhand men om det är något jag undrar över så kan jag bara höra av mig. Och egentligen gör det inte så mycket blir mest lite förvånad över vissa funktioner
@cambodia
Det låter så himla mysigt att kunna somna bara sådär på dagen.Råkade somna. Det får man väl göra på en lördag? Vaknade kl 15. Nu slökollar jag på That 70’s show och försöker piggna till. *Gäspa*
Nya iPhone SE? Jag funderar på att köpa den. Har en 5S nu och vet inte hur länge till den kommer uppdateras.skulle köpa en ny mobil idag, och säljaren sa att det kommer en mycket bättre om en vecka! Tack!
det gillar jag.
Jo det är skönt men kan bli problem när jag ska sova på nattenDet låter så himla mysigt att kunna somna bara sådär på dagen.
nej det var något annatNya iPhone SE? Jag funderar på att köpa den. Har en 5S nu och vet inte hur länge till den kommer uppdateras.