Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket bättre dag idag,magen mår ok,solen lyser så fryser inte,men det jävla benet bråkar ff, får ringa vc och/eller sjukgymnasten på måndag o se om man kan få någon skena/stöd nu när corona satte stopp för op.
Eller höra om jag kan söka mig till någon privat.
 
Min hjärna behöver sluta tala om för mig att jag inte kan ha vissa kläder.
Skitröd klänning och tights med tryck som gör att det ser ut som att jag har robotben. "Du är för gammal det där kan du inte gå ut i" men jag tycker mest min hjärna ska hålla truten. Snart dags för promenad och jag vägrar byta. :mad:
 
Gav in till frestelsen, köpte en sushi och hämtat ut en jäkla massa dyr medicin så nu är jag redan uppe i 50% högkostnad. En gång till så blir det 75%. Fattar inte varför just d-vitamin (Divisun) och kalk är de i särklass dyraste :idea:
 
Grattis @godisklubba 🥳🥳🥳
2DE66846-A495-4AD0-B334-858EDB2EBDE4.webp
 
Kollar på tutorials om hur man bäst toppar sitt eget hår. Eftersom jag var korkad och aldrig klippte mig i december/januari som jag planerat så klippte jag mig senast i juni och känner mig lite lätt sliten. :D Men det skulle nog bara sluta med att jag blir för manisk och vill jämna till mer och mer, och sen sitter man där skallig....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
754
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp