Hur länge har du haft den?Haha upptäckte att min bil startar vindrutetorkarna automatiskt vid regn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge har du haft den?Haha upptäckte att min bil startar vindrutetorkarna automatiskt vid regn
Sen igår. Nästan helt ny bil med en massa extra finesser som jag inte är van vid. Vrålhet!Hur länge har du haft den?
Tur att jag gillar maskrosor (ja, faktiskt ) . Lättskötta och bra..... !Tvättar och städar, ätit en jättestor frukost på havregrynsgröt med äpple och kanel men är hungrig fortfarande. Tänker göra klart det sista här och sedan ta en tidig lunch. Vissa dar behövs lite extra.
Såg att det växer en massa utanför tvättstugan nu också, maskrosor som klättrar upp från husgrunden. De ska väl egentligen inte vara där men jag blir glad varje gång jag ser dem. Fighting spirit!
Visa bifogad fil 49070
Jag blir också ledsen på min katt när han tar småfåglar. Eller ödlor. Jag har förståelse för att det ligger i deras natur, men jag försöker alltid rädda de stackars djuren om jag kan!Är du mycket känslig läs inte
Katterna tog en fladdermus igår, blir bara ledsen på dem. Jag lyckades ta den från ena katten, då tog den andra katten den och sprang (när jag tagit den från första flög den en liten bit) in i en tät skog
Hoppas att den dog relativt snabbt.
Jag vet ju att katter är rovdjur, men måste dem ta just en fladdermus?
Vänster, den högra ser lite fläckig ut på något vis. Den vänstra är lite mera smooth.Lampa nr 2 klar, fråga är höger eller vänster?
Visa bifogad fil 49054
Hmm … om hela familjen är hemma, kan de inte städa tillsammans då