Grattis ! Inte grÄtaIngen som har grattat mig idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis ! Inte grÄtaIngen som har grattat mig idag
Jamen eller hur! Jag blir lika förvirrad varje gÄng! Men man skulle ju kunna gratulera mig pÄ 28,504657342-Ärsdagen i och för sig! (det Àr fler decimaler Àn sÄ, men dem orkar jag inte skriva ut)AlltsÄ vid det hÀr laget vet nog folk inte sjÀlva om de fyller Är eller inte, sÄ det Àr bara att fira fritt!
du menar vÀl 976199/34247 Ärs dagen!Jamen eller hur! Jag blir lika förvirrad varje gÄng! Men man skulle ju kunna gratulera mig pÄ 28,504657342-Ärsdagen i och för sig! (det Àr fler decimaler Àn sÄ, men dem orkar jag inte skriva ut)
Jamen eller hur! Jag blir lika förvirrad varje gÄng! Men man skulle ju kunna gratulera mig pÄ 28,504657342-Ärsdagen i och för sig! (det Àr fler decimaler Àn sÄ, men dem orkar jag inte skriva ut)
Det Àr helt klart tillÄtet att lÀgga alla firanden pÄ hög om man vill!Jag har tappat rÀkningen pÄ hur mÄnga gÄnger mamma frÄgat mig vad jag önskar att göra pÄ min födelsedag (dvs imorgon) nu
Det finns sÄ mycket jag vill göra, men som inte gÄr just nu. Tex skulle jag vilja att vi trÀffas hela slÀkten och har slÀktkalas som vi brukar. Men det Àr högst olÀmpligt under rÄdande omstÀndigheter, sÄ det gÄr inte. Annars skulle jag gÀrna Äka till sommarhuset och bara vara, men kusinerna Àr dÀr. Och det Àr inget nödvÀndigt att ses eller "köra ivÀg" dem för att vi gÄr före. det skulle vara fint att Äka till mormor och morfars grav och göra fint ocksÄ, om nio dagar Àr dagen de dog.
Det kanske blir en promenad till skogen istÀllet! Eller sÄ gör vi ingenting och gÄr bananas nÀr det hÀr Àr över och firar hela slÀkten
Det blir nog bra trots allt till slut!
Helt sÀker pÄ att det Àr "feberhjÀrnan" och inte Äldern?
SÄÄÄÄ.... jag har en hög med olika foldrar med papper och dokument frÄn vÄrt visa-arbete senaste 3 Ären....
Nu kÀnner jag att jag kanske borde göra mig av med detta? KÀnns lite sentimentalt dock. Samt skulle vilja brÀnna upp det men har ingenstans att elda....
Fick min tro om att gamla gubbar Àr sÀmsta som finns cementerat pÄ hundpromenaden. En lös hund springer fram till mina kopplade hundar som skÀller och har sig, jag och mamma lyckas schasa bort den innan nÄgot hÀnder. Ropar Ät gubben att han fÄr ta och koppla sin hund eller stÀngsla in sin trÀdgÄrd om den ska springa ut sÄ, jag gÄr liksom med en tik i höglöp samt en 50 kgs hanhund. Han svarar (efter att knappt ha brytt sig om att fÄ tag pÄ sin egna hund) att JAG inte borde skaffa stora hundar om jag inte kan kontrollera dem?? Höll fan pÄ att koka över, det var ju hans hund som sprang ut till mina kopplade pÄ en gata? Sen började han prata om att jag ska skaffa katt istÀllet och att han visst bott dÀr i 40 Är, superrelevanta argument...
Japp och sĂ„ blir hela trĂ€dgĂ„rden full med fĂ€stingar...Jag var nere och drack nyss och möttes av 3 hjortar 15 m frĂ„n huset och 7 till lite lĂ€ngre bort. De strosade runt och Ă„t. SĂ„ himla vackra djur! Hur hĂ€rligt att ha dem runt huset sĂ„ ofta liksom? IgĂ„r var rĂ€ven och ett gĂ€ng örnar hĂ€r. â€