Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick min tro om att gamla gubbar är sämsta som finns cementerat på hundpromenaden. En lös hund springer fram till mina kopplade hundar som skäller och har sig, jag och mamma lyckas schasa bort den innan något händer. Ropar åt gubben att han får ta och koppla sin hund eller stängsla in sin trädgård om den ska springa ut så, jag går liksom med en tik i höglöp samt en 50 kgs hanhund. Han svarar (efter att knappt ha brytt sig om att få tag på sin egna hund) att JAG inte borde skaffa stora hundar om jag inte kan kontrollera dem?? 😂 Höll fan på att koka över, det var ju hans hund som sprang ut till mina kopplade på en gata? Sen började han prata om att jag ska skaffa katt istället och att han visst bott där i 40 år, superrelevanta argument...
 
Fantastiskt kväll uppe vid tjärnet ihop med maken och hunden! En date helt i min smak :love: Vi grillade hamburgare, drack ett par öl, pratade och bara satt i solen tysta och njöt av livet och varann:heart

Set ut som det var uppskattat av hunden också:D
1E197EC4-63CE-4BDE-9390-E23DC270183E.webp
 
:eek: Alltså... fick precis reda på att en kollega inte visste att kött är muskler :confused:

Frågade vad hen trodde kött var. Fick svaret att kött är kött. Frågade då vilken del på hens kropp som var kött. Svaret blev "köttet?" Höll på att ramla av stolen. Chockerande!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp