Ignorera textenMen hallå - så jäkla gammal blev jag inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ignorera textenMen hallå - så jäkla gammal blev jag inte
Jag skulle vilja ta mig tillfället i akt och gratta ALLA i förskott som fortfarande ska fylla år i år, samt ALLA i efterskott som redan har fyllt år i år !!
Sådär ja, nu KAN det inte bli fel..... .
Jag skulle vilja ta mig tillfället i akt och gratta ALLA i förskott som fortfarande ska fylla år i år, samt ALLA i efterskott som redan har fyllt år i år !!
Sådär ja, nu KAN det inte bli fel..... .
Nää men hon har blivit med den bästa hunden -> papillon
Då är det definitivt värt både att säga grattis och firaNää men hon har blivit med den bästa hunden -> papillon ❤
Du skulle sagt nått liknade ”han gillar inte frågvisa människor och folk som stirrar”Alltså, har haft en sån stressvecka och knappt sovit så nu värker hela kroppen och ögonen är rödsprängda och jag hoppar på bussen på väg hem till en vän. Då får Bruce för sig att få världens pip-ryck och bara TJUTER hela bussresan så det känns som att huvudet ska sprängas och ögonen trilla ut. Så sitter det en lite speciell tjej bakom mig och bah:
- Söt hund
- Tack
- Vad heter hunden
- Bruce
- Varför gnäller han?
- Han vill nog bara gå ut.
- ...
- ...
- Söt hund
- Tack
- ...
- ...
- Söt hund
- Tack
- Varför gnäller han?
- Han vill nog bara gå ut
- ...
- ...
- ...
- ...
- Varför gnäller han?
- Han vill nog bara gå ut.
- Söt hund!
HELA. RESAN. Man vill ju vara snäll men.. vart är mitt vin?
Bara halvfel.Hjälp?! Fyller inte @tanten heller år?
Nu är jag helt vilse i spenaten. Orientering av födelsedagar är uppenbarligen inte heller min grej.
Haha läste lite slarvigt och bara du har hittat JÄST och behöver nu en släpkärra. Hur mycket JÄST ska du köpa egentligenHelgen är nog räddad.
jag hittade JÄST på affären och jag har goda förhoppningar om att få låna en släpkärra för att hämta hästskit hos grannen.
Det hann jag också tänka först innan jag kom till ordet hästskit..... Och det kändes nästan rimligt, med tanke på hur desperat @tanten har hunnit bli vid det här laget......Haha läste lite slarvigt och bara du har hittat JÄST och behöver nu en släpkärra. Hur mycket JÄST ska du köpa egentligen