Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar bli dags att knalla ut med hundarna. Det är hyfsat kallt och mulet så en kanske till och med får plats på en av de vanliga promenadstigarna idag! :D
 
Senast ändrad:
Nu ser det ut som vanligt i mitt centrum,knökfullt med bilar,massa folk på Ica, men såg något gulligt, vid påläggs skåpen som består av 3 par dubbeldörrar med paketerat pålägg innanför var det en kö,där alla väntade tills den som var framme valt sitt pålägg o sen passerat ut till hö,oavsett om man skulle ha pålägg från någon av dom andra pardörrarna.
 
Alltså, har haft en sån stressvecka och knappt sovit så nu värker hela kroppen och ögonen är rödsprängda och jag hoppar på bussen på väg hem till en vän. Då får Bruce för sig att få världens pip-ryck och bara TJUTER hela bussresan så det känns som att huvudet ska sprängas och ögonen trilla ut. Så sitter det en lite speciell tjej bakom mig och bah:

- Söt hund
- Tack
- Vad heter hunden
- Bruce
- Varför gnäller han?
- Han vill nog bara gå ut.
- ...
- ...
- Söt hund
- Tack
- ...
- ...
- Söt hund
- Tack
- Varför gnäller han?
- Han vill nog bara gå ut
- ...
- ...
- ...
- ...
- Varför gnäller han?
- Han vill nog bara gå ut.
- Söt hund!

HELA. RESAN. Man vill ju vara snäll men.. vart är mitt vin?
 
Alltså, har haft en sån stressvecka och knappt sovit så nu värker hela kroppen och ögonen är rödsprängda och jag hoppar på bussen på väg hem till en vän. Då får Bruce för sig att få världens pip-ryck och bara TJUTER hela bussresan så det känns som att huvudet ska sprängas och ögonen trilla ut. Så sitter det en lite speciell tjej bakom mig och bah:

- Söt hund
- Tack
- Vad heter hunden
- Bruce
- Varför gnäller han?
- Han vill nog bara gå ut.
- ...
- ...
- Söt hund
- Tack
- ...
- ...
- Söt hund
- Tack
- Varför gnäller han?
- Han vill nog bara gå ut
- ...
- ...
- ...
- ...
- Varför gnäller han?
- Han vill nog bara gå ut.
- Söt hund!

HELA. RESAN. Man vill ju vara snäll men.. vart är mitt vin?
Du skulle sagt nått liknade ”han gillar inte frågvisa människor och folk som stirrar”
 
Helvete, helvete, helvete, jag skickade ett brev till min brorson, det har inte kommit fram och jag är säker på att jag skrev rätt adress. Värre är att jag inte skrev min returadress. Jag är en idiot :banghead: :banghead: :banghead:
Har aldrig haft några problem innan, men uppenbarligen har något gått fel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp