Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den var jättegod! Uppfriskande och inte översöt sådär som jag tycker att de flesta ginsorter med fruktsmak brukar bli.
Jag har sneglat på Tanquerays flera gånger, deras original är fantastisk! :love: Ehum, men prisklassen är ju lite annan än Gordons. :D
Ja, det var därför jag sneglade på Gordons istället... Har bara köpt Tanqueray på tax free än så länge, och det av en anledning ;) Men vad bra att den är god, då ska jag ge den ett försök! :)
 
Gah! Vad irriterande, jag blir så lätt lite snorig när jag gör något fysiskt. Men är jag hemma så är jag i princip frisk. Nu har jag varit hemma sjuk till och från alltför mycket egentligen, så jag blir osäker på var gränsen går :banghead:
Plus att antalet anställda är mycket känsligt i vår grupp, är en borta så skulle det bli svårt om en till blev borta. Och nu är en borta :cautious:

Får dock se om jag går hem tidigare idag ... Det mesta verkar gjort nu iallafall.
 
Ja, det var därför jag sneglade på Gordons istället... Har bara köpt Tanqueray på tax free än så länge, och det av en anledning ;) Men vad bra att den är god, då ska jag ge den ett försök! :)

Jämför inte för hårt bara. :D Men den är mycket, mycket bättre än de smaksatta jag provat hittils. Perfekt sommardricka med komplimerande tonic! Nu hade jag ingen citron eller lime hemma :o, jag brukar annars alltid ha i frysen, men ett par frusna skivor elelr klyftor av endera hade nog varit ljuvligt.
 
Jämför inte för hårt bara. :D Men den är mycket, mycket bättre än de smaksatta jag provat hittils. Perfekt sommardricka med komplimerande tonic! Nu hade jag ingen citron eller lime hemma :o, jag brukar annars alltid ha i frysen, men ett par frusna skivor elelr klyftor av endera hade nog varit ljuvligt.
Oj, jag har aldrig tänkt på att man kan frysa citronskivor! Lysande idé ju!
 
Kändes inte fräscht att gå omkring och snora. Även om snuvan kanske beror på pollen eller är gubbsnuva så kan jag ju vara en bärare utan symptom. Men om jag snorar så sprider jag ju ut viruset.
Kändes genast lättare att fatta ett beslut när jag tänkte så än att fundera på om jag har corona eller inte :idea::up: typ anta att jag redan har det.
Kanske andra har redan förstått att man ska tänka så men inte jag :o Men det kändes genast lättare att fatta beslut.

Så jag frågade mina kollegor om det var något mera akut att göra och åker nu hem :up:
 
Funderar på om jag ska gå ner och måla lite. Känner mig dock jävligt seg. Kanske borde ta en middagslur istället 😅
 
Åh gud ... Jag har gett mig ut i helvetet.
Jag var i corona tråden och slogs plötsligt av en misstanke.. En som jag egentligen inte ville ha svar på.

Men jag var tvungen att veta.
Jo,
Det finns fanfiction med Donald Trump i dem 😱

Jag törs knappt läsa vad de handlar om ... Men jag måste :rofl:
 
Åh gud ... Jag har gett mig ut i helvetet.
Jag var i corona tråden och slogs plötsligt av en misstanke.. En som jag egentligen inte ville ha svar på.

Men jag var tvungen att veta.
Jo,
Det finns fanfiction med Donald Trump i dem 😱

Jag törs knappt läsa vad de handlar om ... Men jag måste :rofl:
Så att ni får också lida, de största paren med honom:
  • Vladimir Putin/Donald Trump (52)
  • Donald Trump/Xiao Zhan (15)
  • Hillary Clinton/Donald Trump (13)
  • Ted Cruz/Donald Trump (10)
  • Mike Pence/Donald Trump (9)
  • Donald Trump/Melania Trump (8)
  • Kim Jong-un/Donald Trump (7)
🙈
Siffrorna inom parantes är antalen fanfictions.
Yup.
:rofl::rofl:

(Till deras försvar så verkar de jag sett bestå av crack/humor :D)
 
Funderar på vems armsvett som marinerat sig i min klänning runt ca 1986. Jag svettas aldrig så att det liksom luktar men känner tydligt att ngn svettats i denna. Oerhört retro. Måste tvätta den en sväng till. Vägrar kasta den pga den är ROSA ZEBRARANDIG och har klätt skärp i ton i ton OCH axelvaddar som gjort Alexis i Dynastin avundsjuk!
Tvingade precis min chef att lukta i min armhåla. Hen ansåg att odören var mkt svag men nej jag inbillar mig ej. Fan.

Hej,
Gör en pasta (smet) av bikarbonat och ett ofärgat schampo, stryk på området och låt verka 1-2 timmar, skölj ur o tvätta sedan.
mvh
Saltomortal ( som säljer en massa ton av bikarbonat till kommunerna för olika processer inom vattenrening)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp