Kan man ozona själv på nåt sätt?Tycker du att det brukar hjälpa med kemtvätt? Min uppfattning de gånger som jag har lämnat in kläder med inpyrda lukter är att det inte har hjälpt. Ozon är verkligen grejen för mot alla lukter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man ozona själv på nåt sätt?Tycker du att det brukar hjälpa med kemtvätt? Min uppfattning de gånger som jag har lämnat in kläder med inpyrda lukter är att det inte har hjälpt. Ozon är verkligen grejen för mot alla lukter!
Ahh jag tänkte om det fanns några speciella såna ozonmaskiner för mindre saker som kläder eller möbler typ.@tornblomma Se t.ex. luktsanering.se. De har ozonkammare där man lämna in saker. Kostar visserligen nästan 2000 kr per dygn, men har man flera fina och värdefulla plagg som man vill luktsanera så kan det ju lätt vara värt det. Det går även att sanera inne i egen bostad, men då kan man inte själv vara där under de dygn som luktsaneringen pågår.
@Malin_L Det finns maskiner att köpa, men hur bra de är vet jag inte. Det är nog bättre att låta en professionell firma göra jobbet. Dessutom kan man inte vistas där man sanerar.
Eeh, så stingigt? Vad om man varit en lojal anställd och arbetat länge hos sina arbetsgivare? Det blir inte så lätt med "nyligen" då, och lojalitet borde ju vara positivt.Hmm, Trafikverket vill ha ytterligare en referens från en som nyligen varit min chef. Det blir svårt att åtgärda då de redan fått min nuvarande chef och den föregående
Ahh jag tänkte om det fanns några speciella såna ozonmaskiner för mindre saker som kläder eller möbler typ.
Går det att lämna uppgifter till nån typ avdelningsansvarig, personalansvarig eller liknande som är "chefsaktig"?Hmm, Trafikverket vill ha ytterligare en referens från en som nyligen varit min chef. Det blir svårt att åtgärda då de redan fått min nuvarande chef och den föregående
Eeh, så stingigt? Vad om man varit en lojal anställd och arbetat länge hos sina arbetsgivare? Det blir inte så lätt med "nyligen" då, och lojalitet borde ju vara positivt.
Går det att lämna uppgifter till nån typ avdelningsansvarig, personalansvarig eller liknande som är "chefsaktig"?
Hämtar den 25. Den heter Fons Det får jag göra nåt åt. Risken är att den får bli Fåntratten annars.
Uppfödaren kallar den Fonsi. Vägrar.
Fråga trafikverket?Jag vet inte riktigt vem jag ska välja då. Det finns ju fler chefer i huset men de är inte mina chefer
Ahh jag tänkte om det fanns några speciella såna ozonmaskiner för mindre saker som kläder eller möbler typ.
Målade av oklar anledning tånaglarna i en rosa nyans igår. Kan inte leva såhär längre. Måste måla dem svarta igen.
Jag skulle köra på det ändå, man har väl inte haft hur många chefer som helst.Jag vet inte riktigt. Funderade på om jag skulle ta ett vakthavande befäl men de är ju inte riktigt mina chefer.
Något sådant måste det rört sig om. Och problemet är inte så mycket den rosa nyansen i sig, som hur mycket den skär sig mot min hudtonTillfällig sinnesförvirring?
Tycker du att det brukar hjälpa med kemtvätt? Min uppfattning de gånger som jag har lämnat in kläder med inpyrda lukter är att det inte har hjälpt. Ozon är verkligen grejen för mot alla lukter!