Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha! Amatörer! Jag har "storpack" av mina tre godisfavoriter hemma redan, ingen risk pÄ ett bra tag att jag lider brist av detSer inte GODIS nÄgonstans pÄ listan?
Vad Àr det för mÄtt pÄ vÀxthuset @LillgrÄdis ?
Gillar att det Àr lite uppbyggt frÄn marken eller hur man sÀger. Ser lite stadigare ut och hÄller kanske vÀrmen lÀngre?
Ja, men gör det i god tid och var flexibel med vad su vÀljer. MÄnga skickar blombud nu sÄ det Àr leveransköer och mÄnga blommor tar slut, bÄde hos florist och grossist.Skulle ni vÄga skicka blommbud nu? Har en slÀkting som fyller Är snart.
Personen fyller Är om tvÄ veckor, sÄ Àr ute i hyfsad god tid.Ja, men gör det i god tid och var flexibel med vad su vÀljer. MÄnga skickar blombud nu sÄ det Àr leveransköer och mÄnga blommor tar slut, bÄde hos florist och grossist.
Ăr de inte rĂ€dda om jobben? Och företaget?!AlltsĂ„ för första gĂ„ngen pĂ„ 4 Ă„r sĂ„g jag inte fram emot att gĂ„ till jobbet.
Ytterigare en dust gÀllande leverans. 2 av kollegorna vill ju hellre skrota runt Àn jobba.
à h vad tur att nÄgon annan sa det, jag vÄgade knappt sÀga nÄgot om att jag gillar ExcelJag *peppar, peppar* gillar excel. Det Àr ett magiskt dokument som ekonomen pÄ jobbet skickar till mig och sÄ fyller jag bara i siffror sÄ att det blir en helt fantastisk budget trots att jag inte alls begriper mig pÄ siffror.
Btw Àr det ngn som vet om dessa tulpaner heter ngt speciellt? Fick dom av en kompis hÀromdagen. Gillar att de kÀnns lite vilda/vallmo-aktiga
Visa bifogad fil 48982
Nej alltsÄ... jag fattade inte heller och blev hur osÀker som helst. Men Àh, kan vÀl fira dig i alla fallHaha, tack sÄ mycket alla snÀlla men jag fyller inte Är! Jag vet inte vad som hÀnde dÀr.