Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En person jag känner var in i deras utehus för att ta på sig sina löparskor och tömma bastuvattnet (tunnan de tar rent vatten ifrån). Hen tar ut tunnan på trädäcket precis utanför dörren och välter den, det hen inte tänkte på var dock att det var minusgrader ute samt ett lager is under snön. Lagom tills att hen kom ut igen så hade snön blivit till vatten och isen under var "bar". Det i kombination med att hen hade tankarna på helt andra ställen gjorde att hen var väldigt, väldigt nära på att göra en totalvurpaHar promenerat hundarna och påbörjat vattenbyte i det större karet, alltså också vattnat alla utomhusväxterna med flera hinkar akvarievatten trots att det ser lite hotande ut med regn. Tur jag har dränering i alla krukorna. Verkar bli rätt kallt inatt dessutom, men jag kan inte md att hälla ut allt vatten i toan och har ingen tunna att förvara det i, så övervattning få rdet bli!
En person jag känner var in i deras utehus för att ta på sig sina löparskor och tömma bastuvattnet (tunnan de tar rent vatten ifrån). Hen tar ut tunnan på trädäcket precis utanför dörren och välter den, det hen inte tänkte på var dock att det var minusgrader ute samt ett lager is under snön. Lagom tills att hen kom ut igen så hade snön blivit till vatten och isen under var "bar". Det i kombination med att hen hade tankarna på helt andra ställen gjorde att hen var väldigt, väldigt nära på att göra en totalvurpa
På tal om vatten i kombination med kallt väder...
Inte ful. Ganska snygg och så även mamman och övriga släktingar.Åh, vad roligt! Grattis!
Hur länge var den ful IRL?
Har käkat popcorn och dricker billigt chardonnay, men det funkar det med! Samt avverkat ett kvällspass på ridbanan med Fantastiske Fuxen och chillar nu i kökssoffan i det bästa växthus jag vet. Plan A var annars att städa, men ain't gonna happen en sån här stilla kväll när solnedgången färgar himlen rosa och koltrasten håller serenad.
Visa bifogad fil 48988
*ställer en påminnelse på mobilen att gratta dig imorgon*
och krya på dig stackare!
Vad blir det för nåt?Inte ful. Ganska snygg och så även mamman och övriga släktingar.
däremot aningen reserverad och lite enstörig. Men kom till ro i famnen och slickade mig i ansiktet efter en stund. Hade jag hållit i den längre hade den nog somnat.
Nu är jag ju van vid flattar och deras översvallande människokärlek så jag har väl lite skeva referensramar
Det blir nog bra.
Återkom när jag haft den ett tag och den käkat alla datorsladdar och badat i gyttjan i bäcken några gånger......
Tack! Antar att det blir en udda historia att berätta om ett gäng år.
”Minns ni när jag fyllde 40? När jag hade förmodad Corona, vi var i karantän i månader och inte kunde gå ut och sitta i solen ens för att det luktade som i en gödselcontainer x 100? Och så levde vi på sparpengar, jag mötte inte en människa på evigheter och hela samhället var kaos.”
Check på nytt sätt att fira!
Tack! Antar att det blir en udda historia att berätta om ett gäng år.
”Minns ni när jag fyllde 40? När jag hade förmodad Corona, vi var i karantän i månader och inte kunde gå ut och sitta i solen ens för att det luktade som i en gödselcontainer x 100? Och så levde vi på sparpengar, jag mötte inte en människa på evigheter och hela samhället var kaos.”
Check på nytt sätt att fira!
https://www.bukefalos.se/threads/stoeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-13.1486511/Och nu stör jag mig på att jag inte hittar stör mig på tråden?
Gullis