Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått present av maken.
Tror fan han älskar mig på riktigt.
 

Bifogade filer

  • 033A101F-BCB1-40DE-9603-F727CDE94F9B.webp
    033A101F-BCB1-40DE-9603-F727CDE94F9B.webp
    303,7 KB · Visningar: 26
Funderar på vems armsvett som marinerat sig i min klänning runt ca 1986. Jag svettas aldrig så att det liksom luktar men känner tydligt att ngn svettats i denna. Oerhört retro. Måste tvätta den en sväng till. Vägrar kasta den pga den är ROSA ZEBRARANDIG och har klätt skärp i ton i ton OCH axelvaddar som gjort Alexis i Dynastin avundsjuk!
Tvingade precis min chef att lukta i min armhåla. Hen ansåg att odören var mkt svag men nej jag inbillar mig ej. Fan.

Ingrodd svett är inte kul, och ibland lurigt att få bort :cautious: Testa att ha i ättika när du tvättar, antingen lite utspätt direkt i armhålorna eller i själva tvättvattnet! PS. den låter fantastisk!!
 
Var och handlade och de har helrenoverat affären så får alltid leta en massa..
De hade dessutom slut på vissa saker jag behövde, eller så hade det dom inte alls.
Jag brukar köpa hackad rödkål på påse då deras rödkålshuvud är enorma, men slut på det. De hade inte den marinaden jag ville ha, tofun var slut o.s.v.
Smått less. Slutade med att jag blev sur på att mina planer sprack så jag köpte en vegansk fryspizza till middag idag. Får gå till den andra affären imorgon.
 
Tack, ska kolla upp den :)

Jag fick diagnosen efter att ha gjort några tester, och då var det bara hur snabbt man gjorde som var låga poäng (jag hade missuppfattat en uppgift). Vet dock inte hur det hängde ihop, för de var inställda på att vi skulle behöva komma dit flera omgångar och jag hann med alla samtidigt. Jag tycker även att jag borde ha problem hemma också då, det är bara att jag inte trivs i skolan alls. Skolan fungerade i årskurs fem och sex, men nu när det är en rörig högstadieskola fungerar det inte. Dem i skolan märker dock inte av något när jag väl är där, men jag trivs inte med många, röriga och skrikiga tonåringar. :)
Förstår nog inte. Hon vill alltså att du+din bror som bott med eran pappa ett bra tag innan hon kom in i bilden, flyttar till eran mamn på heltid? För att det passar henne bättre :confused:. Hon hade ju, vilket du också säger, kunnat välja att inte bli sambo med eran pappa, så hade det inte varit ett problem. Hon hade fått ha sina rutiner och ni era, inga problem. Och din pappa, han borde försvara eran rätt, han har valt att bli förälder. Förstår fullt ut att du vill bo hos din mamma, men det har ju inte din pappas nya sambo med att göra.
Insåg precis att jag haft detta i "multicitat" ehem... ett tag nu!

Det låter inte alls som hur min utredning gick till. Men som jag uppfattat det så anpassas den en del kring varje individ och inga utredningar ser exakt likadana ut.
Jag har inte heller så mktnproblem hemma, men det står klart och tydligt i mitt utlåtande att miljön hemma är väl anpassad kring mig. Så det är ju inte så konstigt om svårigheterna är mindre hemma då :)

Japp, du har uppfattat det korrekt. Jag och min bror bodde här med pappa i ca ett år innan hon flyttade in och nu vill hon att jag och min bror flyttar till våran mamma på heltid för att det passar henne bättre...
Ja alltså, hon hade så klart ett val men på grund av deras gemensamma (inte planerade) så flyttade de ihop tidigare än de egentligen planerade. De planerade att vara sambos tills i alla fall min bror börjat gymnasiet (dvs tre år till). Men riktigt så blev det inte. Han har inte "ens" går ut 6an...
 

  1. Var och handlade och de har helrenoverat affären så får alltid leta en massa..
    De hade dessutom slut på vissa saker jag behövde, eller så hade det dom inte alls.
    Jag brukar köpa hackad rödkål på påse då deras rödkålshuvud är enorma, men slut på det. De hade inte den marinaden jag ville ha, tofun var slut o.s.v.
    Smått less. Slutade med att jag blev sur på att mina planer sprack så jag köpte en vegansk fryspizza till middag idag. Får gå till den andra affären imorgon.
    Blä, vad segt! Nu hade du definitivt mer problem än bara det i den här situationen :meh: men det brukar nästan alltid gå att få stora kålhuvuden delade, så man bara behöver köpa kanske en kvart av det eller så!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp