Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yohoo! Hittade en firma som flyttar och flyttstädar i ett bra paket. Och som fixar Rut eller Rot eller vad det heter. Nu ska jag ta mig i kragen och SLÄNGA. Irriterad att någon snott halva mina flyttkartonger dock. Massor av att slänga. Frågan är bara, hur gör ni som inte har enorma mängder tidningar med att flytta porslin och annat?

Stockholm here I come!
 
Jag är skadad av denna tråd :cautious:
 

Bifogade filer

  • IMG_20200416_141847.webp
    IMG_20200416_141847.webp
    79,2 KB · Visningar: 24
Yohoo! Hittade en firma som flyttar och flyttstädar i ett bra paket. Och som fixar Rut eller Rot eller vad det heter. Nu ska jag ta mig i kragen och SLÄNGA. Irriterad att någon snott halva mina flyttkartonger dock. Massor av att slänga. Frågan är bara, hur gör ni som inte har enorma mängder tidningar med att flytta porslin och annat?

Stockholm here I come!
Kan man inte svepa in porslin i handdukar eller till och med kläder :idea:
 
Yohoo! Hittade en firma som flyttar och flyttstädar i ett bra paket. Och som fixar Rut eller Rot eller vad det heter. Nu ska jag ta mig i kragen och SLÄNGA. Irriterad att någon snott halva mina flyttkartonger dock. Massor av att slänga. Frågan är bara, hur gör ni som inte har enorma mängder tidningar med att flytta porslin och annat?

Stockholm here I come!
Packar utan tidningar :o men kanske inte att rekommendera vid flyttfirma
 
Yohoo! Hittade en firma som flyttar och flyttstädar i ett bra paket. Och som fixar Rut eller Rot eller vad det heter. Nu ska jag ta mig i kragen och SLÄNGA. Irriterad att någon snott halva mina flyttkartonger dock. Massor av att slänga. Frågan är bara, hur gör ni som inte har enorma mängder tidningar med att flytta porslin och annat?

Stockholm here I come!

Vad @Snowball said. Sampacka mjukt med skört! :)
 
Frågan är ska jag ge upp min gå-ner-i-vikt kläder? Alltså de jag har behållit i förhoppningen att jag kommer i dem igen?
 
Pustar ut efter en tur till mataffären. Det var första gången på 10 dagar vi var där (min matplaneringsförmåga har verkligen fått jobba stenhårt den senaste månaden) men herregud, det är lika jobbigt varje gång! Vanligtvis gillar jag att veckohandla, men under rådande omständigheter är det bara stressande samtidigt som det tar ungefär dubbelt så länge som vanligt.

Ska ta igen mig med en kopp kaffe i trädgården nu 😪
 
Pustar ut efter en tur till mataffären. Det var första gången på 10 dagar vi var där (min matplaneringsförmåga har verkligen fått jobba stenhårt den senaste månaden) men herregud, det är lika jobbigt varje gång! Vanligtvis gillar jag att veckohandla, men under rådande omständigheter är det bara stressande samtidigt som det tar ungefär dubbelt så länge som vanligt.

Ska ta igen mig med en kopp kaffe i trädgården nu 😪

Jag är så imponerad av att ni klarar det. Jag är helt hopplös på planering.
 
@Sel och @Snowball men ni är genier! Suck bara stressen att skriva examensarbete och flytta på samma gång gör att jag vill dra täcket över huvudet och vilt önska mig Star Trek beam me up Scotty.

Du kanske kan använda studiepauserna till att packa och slänga? Just slängandet kan vara ren avslappning tycker jag!

Edit: kanske kan lät trevligare och mer som ett förslag insåg jag. Skriver alltid innan jag tänker. :D
 
Oj, glömde att säga att jag har två tv, en på "24 tum och en på 32" platta, men det kommer knappast att göra någon skillnad gissar jag
 
Mjo, ibland lönar det sig vara barn till en militär och en projektledare! Planering, organisation och struktur ligger i min natur :D

Det låter som kunskaper och egenskaper värda att vårda! Jag lever så mycket dag till dag att jag blir lite lost när spontant inte funkar. 😅
Fast det är ganska stilla och lugnt här i samhället nu måste jag säga, så det känns inte särskilt provokativt att gå ned för att se över reducedhyllan strax innan stängning några gånger i veckan ändå. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp