Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja kan nån pausa blåsten tack vi sparar den till sommarenHerre vad det blåser!
Ja kan nån pausa blåsten tack vi sparar den till sommaren
Det kan mojna efter lunch, annars kommer ungen blåsa av hästenJa kan nån pausa blåsten tack vi sparar den till sommaren
Det hade jag inte koll på. Jag kan i dagsläget röra mig lite hjälpligt i alla fall. Var man får tag i en kiro så här hux flux vet jag inte.Du vet att en bra kiro kan få väck ryggskott vad? Kan vara värt den slanten för att slippa ha ont onödigt länge.
JaDet blåser mer än vanligt va? Jag går runt med långkalsonger ute för jag fryser
Du kanske skulle säkra ungen med vikterDet kan mojna efter lunch, annars kommer ungen blåsa av hästen
Knyta ihop benen under magen på ponnyn!Du kanske skulle säkra ungen med vikter
Som föremålsantikvarie/utbildad i kulturarv och museipedagogik hoppas jag verkligen inte att lärare ersätter besök på museer med digitala alternativ i framtiden! Det är ett komplement, inte en ersättning i mitt tycke.Jag hoppas att det här gör att man kan titta på mer digitala lösningar framöver. Det är helt suveränt med digitala visningar av museum, helt plötsligt kan man ta med klassen på flera olika museum utan att behöva resa. Men även digitala konferenser, föreläsningar osv.
Jag märkte det när jag cyklade till tåget i morse...Herre vad det blåser!