Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på när jag ska väcka barnet. Behöver starta dagen och det är svårt att lämna om de hunnit gå ut på förskolan då han vill tas emot av en personal som har möjlighet att ha honom i famnen en stund.
 
Sex plusgrader och strålande sol, men det blåser som attans. Ska ta ett djupt andetag och städa hos mina marsvinspojkar.
 
Blååååååser. Servat hönsen. Lyssnar på föreläsning om samtal med barn. Tänkte promenera lite men det är så mycket skog här, vet inte var jag vågar gå :rof: :crazy:
 
Blåser kallt.
Astman krånglar.
Tror jag har feber så ska hitta termometern
Annars skiner solen och jag har lite hemarbete att göra
 
Jag hoppas att det här gör att man kan titta på mer digitala lösningar framöver. Det är helt suveränt med digitala visningar av museum, helt plötsligt kan man ta med klassen på flera olika museum utan att behöva resa. Men även digitala konferenser, föreläsningar osv.
Som föremålsantikvarie/utbildad i kulturarv och museipedagogik hoppas jag verkligen inte att lärare ersätter besök på museer med digitala alternativ i framtiden! Det är ett komplement, inte en ersättning i mitt tycke.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp