Nu blev jag hemskt sugen på popcorn bara för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar vem som toppar listan? Kan man se sånt?mrkoll idag:
”Anders är extremt eftersökt i den här tjänsten. Under den här månaden, fram till igår, har vi visat information om honom 2134 gånger.”
Undrar vem som toppar listan? Kan man se sånt?
Förstår inte att Anders skulle vara så intressant att så många vill veta var han bor mm
Undrar vem som toppar listan? Kan man se sånt?
Förstår inte att Anders skulle vara så intressant att så många vill veta var han bor mm
Ah såklart! Det tänkte jag inte ens påJag tror snarare att folk vill veta OM han bor med ngn
Känner mig träffad rakt in i hjärtat! Även om jag mest skulle vilja veta vad han har för musiksmakJag tror snarare att folk vill veta OM han bor med ngn
Känner mig träffad rakt in i hjärtat! Även om jag mest skulle vilja veta vad han har för musiksmak
Tack, det behövdes för att tagga ned lite!Såja såja
Tack, det behövdes för att tagga ned lite!
Alltså, nu såg jag att han är vattenman, jag vet inte riktigt om det har varit min grej innan. Men kanske bäst att kolla upp på någon horoskopsida om vi potentiellt skulle matcha. Så måste bara kolla upp det först!!!Ta ett iskallt bad och tänk på typ flatlöss? Kan hjälpa för att lindra din besatthet?
Inte bara soltecknet då du får kolla upp. Kolla ascedenten och mc mflAlltså, nu såg jag att han är vattenman, jag vet inte riktigt om det har varit min grej innan. Men kanske bäst att kolla upp på någon horoskopsida om vi potentiellt skulle matcha. Så måste bara kolla upp det först!!!
Okej, det ser mörkt ut. Allt som allt 38%, 50% gällande möjlig sexuella mach, men hänger lite på hur mkt av min känslomässiga sida jag visar. Däremot bara 1% gällande känslor. Förstår inte alls vad de pratar om angående att jag som fisk tenderar att bli lite för fäst vid någon.......Ta ett iskallt bad och tänk på typ flatlöss? Kan hjälpa för att lindra din besatthet?
Ursäkta att jag skrattar, men jag är vattuman och det jag fetat i din text går tyvärr inte att göra avkall påThey could make a safe emotional environment for each other only if the initiative comes from Aquarius partner alone. Pisces would have to be completely silent, uninvolved, feminine and reactive. As soon as idealization appears, the fine balance will be shaken and the sense of freedom for Aquarius will be disturbed."
Haha, alltså jag tycker alltid att det är underhållande att läsa om fiskarna och hur mycket av det som stämmer överens med mitt överaktiva känsloliv.Ursäkta att jag skrattar, men jag är vattuman och det jag fetat i din text går tyvärr inte att göra avkall på
Hm, innan någon halshugger mig så har de bara fått väldigt lite och hönsen knappt något alls, men det kan ha varit så att jag hade en påse ostkrokar, 160 gr för 10 kr på Coop. Den påsen är tom nu och jag har ätit merparten , hundarna har fått några nävar utkastade på gräsmattan och hönsen några sönderbrutna.
Jag har skapat 9 monster! De älskar ostkrokar!
Att hundarna redan är giriga små monster visste jag sedan innan, men hönsen?!
Haha en fisk och en vattumanHaha, alltså jag tycker alltid att det är underhållande att läsa om fiskarna och hur mycket av det som stämmer överens med mitt överaktiva känsloliv.
Okej, jag tror att det här beskriver läget ganska bra, lite för bra: "The distance of their partner will most certainly exalt them and create a special emotional rollercoaster for Pisces that could lead straight to disappointment."Okej, det ser mörkt ut. Allt som allt 38%, 50% gällande möjlig sexuella mach, men hänger lite på hur mkt av min känslomässiga sida jag visar. Däremot bara 1% gällande känslor. Förstår inte alls vad de pratar om angående att jag som fisk tenderar att bli lite för fäst vid någon.......
"Aquarius is distant and impersonal while Pisces can’t wait to get tied to someone from their fairytale love. Their relationship could be exhausting for Pisces partner if they try too hard to find the response for the feelings they might have. The distance of their partner will most certainly exalt them and create a special emotional rollercoaster for Pisces that could lead straight to disappointment.
They could make a safe emotional environment for each other only if the initiative comes from Aquarius partner alone. Pisces would have to be completely silent, uninvolved, feminine and reactive. As soon as idealization appears, the fine balance will be shaken and the sense of freedom for Aquarius will be disturbed."
Det där var ren bullshit!!! jag är oxå fisk. Sug på den niOkej, det ser mörkt ut. Allt som allt 38%, 50% gällande möjlig sexuella mach, men hänger lite på hur mkt av min känslomässiga sida jag visar. Däremot bara 1% gällande känslor. Förstår inte alls vad de pratar om angående att jag som fisk tenderar att bli lite för fäst vid någon.......
"Aquarius is distant and impersonal while Pisces can’t wait to get tied to someone from their fairytale love. Their relationship could be exhausting for Pisces partner if they try too hard to find the response for the feelings they might have. The distance of their partner will most certainly exalt them and create a special emotional rollercoaster for Pisces that could lead straight to disappointment.
They could make a safe emotional environment for each other only if the initiative comes from Aquarius partner alone. Pisces would have to be completely silent, uninvolved, feminine and reactive. As soon as idealization appears, the fine balance will be shaken and the sense of freedom for Aquarius will be disturbed."