Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta ett iskallt bad och tänk på typ flatlöss? Kan hjälpa för att lindra din besatthet?
Okej, det ser mörkt ut. Allt som allt 38%, 50% gällande möjlig sexuella mach, men hänger lite på hur mkt av min känslomässiga sida jag visar. Däremot bara 1% gällande känslor. :cry: Förstår inte alls vad de pratar om angående att jag som fisk tenderar att bli lite för fäst vid någon.......


"Aquarius is distant and impersonal while Pisces can’t wait to get tied to someone from their fairytale love. Their relationship could be exhausting for Pisces partner if they try too hard to find the response for the feelings they might have. The distance of their partner will most certainly exalt them and create a special emotional rollercoaster for Pisces that could lead straight to disappointment.

They could make a safe emotional environment for each other only if the initiative comes from Aquarius partner alone. Pisces would have to be completely silent, uninvolved, feminine and reactive. As soon as idealization appears, the fine balance will be shaken and the sense of freedom for Aquarius will be disturbed."
 
They could make a safe emotional environment for each other only if the initiative comes from Aquarius partner alone. Pisces would have to be completely silent, uninvolved, feminine and reactive. As soon as idealization appears, the fine balance will be shaken and the sense of freedom for Aquarius will be disturbed."
Ursäkta att jag skrattar, men jag är vattuman och det jag fetat i din text går tyvärr inte att göra avkall på ;)
 
Hm, innan någon halshugger mig så har de bara fått väldigt lite och hönsen knappt något alls, men det kan ha varit så att jag hade en påse ostkrokar, 160 gr för 10 kr på Coop. Den påsen är tom nu och jag har ätit merparten , hundarna har fått några nävar utkastade på gräsmattan och hönsen några sönderbrutna.

Jag har skapat 9 monster! De älskar ostkrokar!

Att hundarna redan är giriga små monster visste jag sedan innan, men hönsen?! 😳

Men det viktigaste av allt, vad tyckte Pip och Myran?
 
Okej, det ser mörkt ut. Allt som allt 38%, 50% gällande möjlig sexuella mach, men hänger lite på hur mkt av min känslomässiga sida jag visar. Däremot bara 1% gällande känslor. :cry: Förstår inte alls vad de pratar om angående att jag som fisk tenderar att bli lite för fäst vid någon.......


"Aquarius is distant and impersonal while Pisces can’t wait to get tied to someone from their fairytale love. Their relationship could be exhausting for Pisces partner if they try too hard to find the response for the feelings they might have. The distance of their partner will most certainly exalt them and create a special emotional rollercoaster for Pisces that could lead straight to disappointment.

They could make a safe emotional environment for each other only if the initiative comes from Aquarius partner alone. Pisces would have to be completely silent, uninvolved, feminine and reactive. As soon as idealization appears, the fine balance will be shaken and the sense of freedom for Aquarius will be disturbed."
Okej, jag tror att det här beskriver läget ganska bra, lite för bra: "The distance of their partner will most certainly exalt them and create a special emotional rollercoaster for Pisces that could lead straight to disappointment."
 
Okej, det ser mörkt ut. Allt som allt 38%, 50% gällande möjlig sexuella mach, men hänger lite på hur mkt av min känslomässiga sida jag visar. Däremot bara 1% gällande känslor. :cry: Förstår inte alls vad de pratar om angående att jag som fisk tenderar att bli lite för fäst vid någon.......


"Aquarius is distant and impersonal while Pisces can’t wait to get tied to someone from their fairytale love. Their relationship could be exhausting for Pisces partner if they try too hard to find the response for the feelings they might have. The distance of their partner will most certainly exalt them and create a special emotional rollercoaster for Pisces that could lead straight to disappointment.

They could make a safe emotional environment for each other only if the initiative comes from Aquarius partner alone. Pisces would have to be completely silent, uninvolved, feminine and reactive. As soon as idealization appears, the fine balance will be shaken and the sense of freedom for Aquarius will be disturbed."
Det där var ren bullshit!!! jag är oxå fisk. Sug på den ni :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp