Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannarna brukar sitta på bryggan och kasta ostkrokar till fiskarna.Hm, innan någon halshugger mig så har de bara fått väldigt lite och hönsen knappt något alls, men det kan ha varit så att jag hade en påse ostkrokar, 160 gr för 10 kr på Coop. Den påsen är tom nu och jag har ätit merparten , hundarna har fått några nävar utkastade på gräsmattan och hönsen några sönderbrutna.
Jag har skapat 9 monster! De älskar ostkrokar!
Att hundarna redan är giriga små monster visste jag sedan innan, men hönsen?!
mrkoll idag:Bara jag eller är Wallensten extra het idag?
Jävla Corona!Adam Alsing är död
Får se om den kommer hit om en stund då.@dobbis Jag hör en helikopter!!
Startade dagen med att läsa nyheter som vanligt, ramlade över en intervju med ett syskonbarn. Hur gick detta till? Nyss var hon ju 4 år.
Inte bara du! Äntligen en svart tröja. Håller tummarna för helsvart mundering nästa gång.
Undrar om det kommer föras någon statistik på hur många liv som kommer att släckas till följd av en potentiellt svartklädd biträdande statsepidemiolog?Hahaha åh herregud, oklart om mitt arma kvinnohjärta kommer överleva det
Undrar om det kommer föras någon statistik på hur många liv som kommer att släckas till följd av en potentiellt svartklädd biträdande statsepidemiolog?
Hm, innan någon halshugger mig så har de bara fått väldigt lite och hönsen knappt något alls, men det kan ha varit så att jag hade en påse ostkrokar, 160 gr för 10 kr på Coop. Den påsen är tom nu och jag har ätit merparten , hundarna har fått några nävar utkastade på gräsmattan och hönsen några sönderbrutna.
Jag har skapat 9 monster! De älskar ostkrokar!
Att hundarna redan är giriga små monster visste jag sedan innan, men hönsen?!
Tänker att de siffrorna egentligen kommer att understryka att han är duktig på sitt arbete med att hantera epidemin, minst två personer som inte kolade av covid-19 liksom.Hahaha känns som det bör startas en studie på detta inom kort!