Äter en Twix till lunch..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det håller inte hungern länge. Ta något mer.Äter en Twix till lunch..
Det håller inte hungern länge. Ta något mer.
Bara jag eller är Wallensten extra het idag?
Jag har gjort saker i alla fall och smärtan har minskat. Rörelse är bra.Det är skönt väder ute och perfekt läge att pyssla i trädgården. Då passar jag på att få ont i ryggen. Den jäveln dödar mig när jag försöker göra saker.
Käkar sparrisglass. Snart är jobbet slut, då måste jag nog dammsuga.
Japp.Åh, den nya veganska från glassbilen? Betyg?
Åh, dammsuga... det kunde jag också ha gjort. Hmm.
Japp.
Den är underlig och annorlunda, men jag gillar den! Det är väldigt läskande faktiskt, vilket jag inte hade trott. Vet inte riktigt vad jag skulle ge den för betyg... 7/10? Den är så annorlunda att det blir svårt.
Den hårda ytterdelen smakar lite citronigt och gräsigt. Innerdelen är mjuk glass som smakar svag sparrissoppa. Eftersmaken är först vinegummi och sen lite vitlök.
Inte bara du! Äntligen en svart tröja. Håller tummarna för helsvart mundering nästa gång.Bara jag eller är Wallensten extra het idag?
Nej. Är 6 st i paketet. Hade också tänkt att ta styckvis men nepp det gick inteOj... Hmm.... Ja, jag gillar ju inte när glass eller godis smakar bara sött eller för sött, så den kanske vore något för mig...! Kanske
Fast man kan inte köpa den styckvis väl?
Nej. Är 6 st i paketet. Hade också tänkt att ta styckvis men nepp det gick inte