Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp, ungarna stack iväg med kompisarna längre in på vägen även idag :) Dom skulle fortsätta leka i skogen och bäcken. Jag är sååå tacksam för att våra barn älskar att vara ute och leka och inte sitter inne med en skärm dagarna i ända. Och sååå tacksam för bra kompisar så nära med bara en liten grusväg mellan så dom kan gå fram och tillbaka till varann som dom vill utan att man ska vara nervös över trafik.
 
Idag har jag fakturerat, jag har missat en live-föreläsning på zoom (som spelas in) och så har jag listat de fem VFU-platser jag kan tänka mig i höst. Jag trodde att vi skulle kunna välja andra platser än vad som var tillgängligt så jag ändrade min ursprungliga plan...
 
Alice har faceplantat 🐱 :love:
 

Bifogade filer

  • IMG_20200415_114835.webp
    IMG_20200415_114835.webp
    159,1 KB · Visningar: 49
Snart borde dottern komma hem från skolan. Hon ska bara äta mellanmål innan vi kör till stallet och sen handlar mat.
Därefter ska det duschas och ätas kvällsmat. Ganska lagom arbetsbörda :)
 
En random kille frågade typ tre tusen gånger om att få joina vårat klassrum-meeting. Så läraren accepterade honom och bara "what are you doing in here? You can’t be in my classroom!" och killen bara "I just want to have some fun : D". Våran lärare var vid det här laget rätt trött på honom så hon ber honom snällt men bestämt att lämna och att sluta med vad han nu gör. Innan våran lärare hinner kicka ut honom så hinner han säga "you're a bloody cunt!" :rofl:

Nu, en stund senare, så har han skickat typ tre tusen förfrågningar till... 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 121
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp