Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vår databasansvariga J kan göra MAGI med Excel. Jag fattar inte hur f-n hon gör... Plus att hon låser en massa celler så klåfingriga geologer inte ska kunna ändra något...
Om någon messar upp mina Excel ark så är det bara medeltida tortyr som gäller! den är låst! men vissa kan låsa upp den.Precis så! Jag tror att vår ekonom har "foolproof" som huvudsakligt kriterium när han pillar ihop ett excelblad. Allt annat är underordnat.
Det är faktiskt ganska absurt. Jag har två kilometer till min brevlåda, och lika långt till min soptunna - men kan också få matkassar levererade ända till dörren.Ringde en försäljare och ville erbjuda en provmatkasse som skulle levereras hem till mig ända fram till dörren.
Så jag kan få mat ända hem till dörren men jag kan inte få morgontidningen levererad till huset utan den får jag hämta 500 meter bort
Är på vippen att köpa ett program som kostar 69 kronor i månaden där jag kan rapportera min flex istället för Excel. Säga till jobbet att det här får ni faktiskt betala, för Excel har aldrig och kommer aldrig fungera. Någonsin.
Ja, jag är orimligt arg över detta. Detta innebär nämligen att kanske sådär 20 timmar flex försvinner bara sådär. Tack för den lixom.
Soptunnan får jag faktiskt fortfarande tömd vid huset men det är väl bara en tidsfråga innan den ska flyttas ocksåDet är faktiskt ganska absurt. Jag har två kilometer till min brevlåda, och lika långt till min soptunna - men kan också få matkassar levererade ända till dörren.
Nope den verkade inte ha sparat gamla versioner av någon anledning. Men nu har jag fått excelarket att funka igen. Tog bara cirka 4 timmarFinnsdet ingen gammal version i historiken som du kan plocka upp för att återfå informationen?
fyll i ny info i 2 timmar på mitt. tror ingen läserNope den verkade inte ha sparat gamla versioner av någon anledning. Men nu har jag fått excelarket att funka igen. Tog bara cirka 4 timmar
Vi hade soptunna vid huset sommartid (vägen är inte farbar med lastbil på vintern) fram till en fyra-fem år sedan. Då byttes renhållningsleverantör, och för den nya var det tydligen helt omöjligt att köra på vägen alls. Det är vansinnigt opraktiskt att ha långt till soptunnan.Soptunnan får jag faktiskt fortfarande tömd vid huset men det är väl bara en tidsfråga innan den ska flyttas också
Det kommer sluta med att jag läser morgontidningen morgonen efter