R
Raderad medlem 68338
Det är nu jag mimar och kör loss till ALLT från Britney. Mvh Britneys största hemliga fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för erbjudandet. Gulle!
Men jag är envis - en vacker dag ska jag hitta jäst. Då kommer jag att baka oavsettom det behövs just då eller inte.
Barnets tonåriga kusin köpte jäst när han hittade så jag har en uppsättning torrjäst tills vidare.
Brittan är grym!Det är nu jag mimar och kör loss till ALLT från Britney. Mvh Britneys största hemliga fan
Tror att du just kom ut ur garderoben!Det är nu jag mimar och kör loss till ALLT från Britney. Mvh Britneys största hemliga fan
Tror att du just kom ut ur garderoben!
Alltså, jag tänker ändå att @tornblomma gett sken av att ha en ganska bred smak. Tänker spontant på Kikki Danielsson, 90´s rap och opera! Men just Brittan var nog lite mer främmande, haha.Eller hur! Jag tänker mer Edith Piaf eller Jacques Brel ihop med @tornblomma
Alltså, jag tänker ändå att @tornblomma gett sken av att ha en ganska bred smak. Tänker spontant på Kikki Danielsson, 90´s rap och opera! Men just Brittan var nog lite mer främmande, haha.
Eller hur! Jag tänker mer Edith Piaf eller Jacques Brel ihop med @tornblomma
Tror du inte att texten skulle kunna få lite mer skärpa av kaffe OCH Britney istället?Bara därför så ackompanjeras just nu mitt projektbeskrivningsskrivande av Jacques Brel.
Men jag håller mig fortfarande till kaffe!
Jag tänker att det automatiskt ändrades nu, it´s Britney bitch!Nej jag har sagt att Meryl Streep är mitt frikort
Apropå frikort så var det här vad jag automatiskt kom att tänka på. Haft honom och David Bowie som frikort tidigare. Men tiderna ändras så det är väl honom och Anders Wallensten nu (haha, känner att jag börjar bli obehaglig på riktigt )Nej jag har sagt att Meryl Streep är mitt frikort
Vi kan hjälpas åt att dregla.......Apropå frikort så var det här vad jag automatiskt kom att tänka på. Haft honom och David Bowie som frikort tidigare. Men tiderna ändras så det är väl honom och Anders Wallensten nu (haha, känner att jag börjar bli obehaglig på riktigt )
JAG VILL FOTA EN UGGLA! har försökt hela hösten, vintern och våren!
kolla på insta-stories haha har en stor talang att MIMA till Brittans största hits
Inser att det inte är så illa som det kan vara. Vid något tillfälle, då jag inte var hjärtekrossad, så refererade jag till min favorit beauty-vloggers hund som "my wife"! (var inte ens full, skrev uppsats sent bara, haha)Kollar på Frasier och vill passa på att säga hur söt min imaginära pojkvän Niles Crane är (märks inte aaalls att jag är svårt hjärtekrossad irl ).
Kollar på Tiger King för att se vad alltståhej handlar om.