athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter å läser på 1177 och magnetkamera för att se om jag kunde hitta svar. Fick en kallelse idag att jag ska dit kl 8 på lördag och då fick man inte ha smink (inga problem för mig då jag aldrig använder det) och inga smycken (ja smycken har jag en hel del, men de går att ta av).
Sen kom ja på att jag har ju metall jag inte kan ta av, hittade att mina tandimplantat skulle vara ok och likaså tandfyllnad, men stod inget om tandställning.
Blir till att ringa imorrn och höra va de säger, aldrig varit på en sådan undersökning innan och har en liten metalltråd bakom tänderna i underkäken.
Kul med uggla ! Vi har också uggleläten här ibland, men de låter inte som din pärluggla. Jag jämförde läten, och "vår" låter mer som en kattuggla. Mycket kusligt ljud, tycker jag.....Wow! Hörde ett ljud jag kände igen strax utanför huset.
Googlade och jämförde lätet och visst - Det var en pärluggla!
Det bor pärluggla här
Vin! Det blir mycket roligare att jobbaDet svåra valet när man sitter uppe och jobbar sent (och ska jobba många timmar till): Kaffe eller vin?
Vin! Det blir mycket roligare att jobba
Tack för erbjudandet. Gulle!@tanten vill du att jag köper plattar till o skickar?
JAG VILL FOTA EN UGGLA! har försökt hela hösten, vintern och våren!Wow! Hörde ett ljud jag kände igen strax utanför huset.
Googlade och jämförde lätet och visst - Det var en pärluggla!
Det bor pärluggla här
Jag bodde ett par km bort förr. Där fanns inte speciellt rikt fågelliv. De man såg var på avstånd. Förutom det tranpar som brukade stå nedanför sovrumsfönstret och ha familjegräl vid 4-snåret om sommarmornarna.... Du vet hur långt man hör tranor, tänk dig dem 50 meter från öppet sovrumsfönsterJAG VILL FOTA EN UGGLA! har försökt hela hösten, vintern och våren!