Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt rätt! Men det som gör att det - just nu - väger över mot kaffe är att jag dels behöver hålla mig vaken och dels vill att resultatet även ska se roligt ut imorgon bitti. Vissa saker har ju en tendens att se smarta och genomtänkta ut mitt i natten, för att visa sig vara tämligen banala efter några timmars sömn.
sen på bollen men svaret på din fråga är: IRISH COFFEE
Det är helt skruvat!Ååå vill också se!
Ja! Jag sträckkollade tiger king och var helt slut i hjärnan efterDet är helt skruvat!
JAG VILL FOTA EN UGGLA! har försökt hela hösten, vintern och våren!
Excel
Nu har jag tappat både april och januari flikarna i flexfilen. Jag är nära att tappa det fullständigt och säga till min chef att Nope, du kommer inte få några fler flexfiler, och jag tänker höfta min flextid på ett ungefär. För excel är bannemig skapat av någon som väldigt gärna ville göra andra rosenrasande. Kanske för att göra så att de som arbetar behöver ägna 90% av sina arbetsdagar till att försöka förstå vad det är som händer. För att underminera företag osv, så att de lätt kan ta över och bli stora företag. Lovar att Microsoft, Apple och Google betalar på någon svart marknad med bitcoins för en annan version av Excel som faktiskt fungerar och inte raderar hela flikar på måfå.
Det är en konspiration. Jag lovar.
Tänkte just fråga hur det hade gått, lycka till med resten då! Ända in i kaklet osv.Jag känner mig oförskämt pigg efter att ha sovit bara 2,5 h. Men jag måste ha sovit desto djupare. Dessutom upptäckte jag att jag inte alls hade föreläsning idag, utan nästa vecka. Det betyder att jag bara måste skriva några mejl, sedan kan jag köra hela vägen i kaklet med projektansökan till kl. 14.00 imorgon när ansökan stänger.
Tänkte just fråga hur det hade gått, lycka till med resten då! Ända in i kaklet osv.
Är på vippen att köpa ett program som kostar 69 kronor i månaden där jag kan rapportera min flex istället för Excel. Säga till jobbet att det här får ni faktiskt betala, för Excel har aldrig och kommer aldrig fungera. Någonsin.
Ja, jag är orimligt arg över detta. Detta innebär nämligen att kanske sådär 20 timmar flex försvinner bara sådär. Tack för den lixom.
Jag *peppar, peppar* gillar excel. Det är ett magiskt dokument som ekonomen på jobbet skickar till mig och så fyller jag bara i siffror så att det blir en helt fantastisk budget trots att jag inte alls begriper mig på siffror.