Snart ska jag ha lunch och jag hoppas att det går att gå en promenad utan att jag riskerar att jag blåser bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter ändå lite sexigt?Hatar jobba i plasthandskar! Känner mig som en seriemördare och blir äcklig om händerna.
Problemet är att man kanske har råd att åka till ett museum under tre år med en klass, med digitala visningar kan man besöka flera och det ser jag som en vinst. Sen finns det delar man verkligen behöver få uppleva på plats.Som föremålsantikvarie/utbildad i kulturarv och museipedagogik hoppas jag verkligen inte att lärare ersätter besök på museer med digitala alternativ i framtiden! Det är ett komplement, inte en ersättning i mitt tycke.
Låter ändå lite sexigt?
Du kan inte göra en egen med din 3D skrivare? Då kan man ju t.o.m få blommorna att stå ut från bilden och tranorna att lyfta lite utanför ramen som på tårtan, det vore sjukt häftigt!Just sådant motiv har jag letat efter som tavla!
Nej nej, NÄMN INTE FILMEN!Jag har aldrig läst serien själv men den är väldigt populär. Klassisk ungdomsfantasy. Det finns en film med hyfsad budget också.
Det är jättefint att höra att det finns etablerad hjälp för marsvinen såklart! Men jag ser typ en basilisk eller varan framför mig när jag hör namnet.
Snart ska jag ha lunch och jag hoppas att det går att gå en promenad utan att jag riskerar att jag blåser bort
om jag var bättre på cadDu kan inte göra en egen med din 3D skrivare? Då kan man ju t.o.m få blommorna att stå ut från bilden och tranorna att lyfta lite utanför ramen som på tårtan, det vore sjukt häftigt!
Vad ska det stå här?frigolitbiten
De refererade till honom som just frigolitbiten, men syftade på nu f.d utbildningsministern Gustav FridolinVad ska det stå här?